Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернишов, В. В.
dc.date.accessioned 2023-09-18T10:57:10Z
dc.date.available 2023-09-18T10:57:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чернишов, В. В. Методика оберненого навчання: особливості застосування / В. В. Чернишов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 76-80. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41884
dc.description.abstract Статтю присвячено висвітленню методики оберненого навчання та особливостям її застосування. Методика оберненного навчання (англ. – flipped classroom) є одним із найсучасніших підходів до навчання та викладання. Як підхід, обернене навчання спирається на антропоцентричний і студентоцентричний принципи, прагне уникати механіцизму, характерного для традиційного підходу, беручи до уваги передусім потреби конкретних учасників освітнього процесу. Як методика, обернене навчання спирається на уявлення про ключові принципи організації навчання, що поєднують цілу низку освітніх теорій та підходів до навчання. Орієнтаційно, ця методика може бути реалізована у контексті об’єктивістського або конструктивістського підходів. Об’єктивістській підхід є більш строгим і фокусується на розв’язанні конкретних завдань курсів, тоді як конструктивістський підхід фокусується передусім на загальних цілях курсу і є більш орієнтованим на гуманістичні потреби учнів/студентів та учителів/викладачів. З погляду реалізації оберненого навчання, організація навчального процесу реалізується через створенні навчальної спільноти і навчального середовища, а також використовує інструменти, що дозволяють вдало розв’язувати поточні проблем навчального процесу – чітке визначення цілей та завдань навчання, відповідний підбір навчального матеріалу та його структуризацію через поділ на невеличкі частини, підтримку, яку надає вчитель/викладач здобувачам освіти упродовж усього курсу навчання. Обернене навчання використовує потрійну схему навчального процесу, яка включає передкласну/позааудиторну (самостійну) роботу, класну/аудиторну роботу та процедури оцінювання результатів навчання. Застосування оберненого навчання може бути як повним, так і частковим – коли елементи оберненого навчання використовуються у контексті традиційного навчання. Методологія оберненого навчання передбачає широке використання аудіо, відео та інших мультимедійних технологій і систем, створення онлайн-презентацій – узагалі відбувається суттєва техно-логізація навчального процесу. uk
dc.description.abstract The paper focuses on the flipped classroom methodology and the specifics of its application. The flipped classroom methodology is one of the newest approaches to learning and teaching. As an approach, flipped learning is based on anthropocentric and student-centred principles, and seeks to avoid the mechanisticism of the traditional approach, taking into account the needs of the particular participants in the educational process. As a methodology, the flipped classroom is based on the idea of key principles of learning organisation that combine a number of educational theories and approaches to learning. Orientationally, this methodology can be implemented within the context of objectivist or constructivist approaches. The objectivist approach is more rigorous and focuses on solving specific course objectives, while the constructivist approach focuses primarily on the overall goals of the course and is more oriented towards the humanistic needs of students and teachers. In terms of implementing the flipped classroom, the organisation of the learning process is achieved through the creation of a learning community and learning environment, as well as through the use of tools that allow for the successful resolution of current learning problems – a clear definition of learning goals and objectives, appropriate selection of learning material and its structuring through the division into small parts, and support provided by the teacher/lecturer to students throughout the course of study. The flipped classroom uses a triple scheme of the educational process, which includes pre-class/out-of-class (independent) work, class/class work and learning outcomes assessment procedures. The application of the flipped classroom can be both full and partial – when elements of the flipped classroom are used within the context of traditional learning. The methodology of the flipped classroom involves the extensive use of audio, video and other multimedia technologies and systems, the creation of online presentations – in general, there is a significant technologicalisation of the learning process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject викладання uk
dc.subject інноваційні підходи до навчання uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject обернене навчання uk
dc.subject освіта uk
dc.subject освітні методи uk
dc.subject педагогіка uk
dc.subject education uk
dc.subject education methods uk
dc.subject flipped classroom uk
dc.subject innovative approach to education uk
dc.subject pedagogy uk
dc.subject teaching uk
dc.title Методика оберненого навчання: особливості застосування uk
dc.title.alternative Flipped classroom: applying the method uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378:004
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу