Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещенко, Т. О.
dc.contributor.author Шевченко, О. М.
dc.date.accessioned 2023-09-18T09:41:07Z
dc.date.available 2023-09-18T09:41:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лещенко, Т. О. Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 38-43. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41872
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на доцільності впровадження педагогічної інноватики й використанні імерсивних технологій в освітній галузі. Авторки розглядають проблеми цифровізації навчання на етапах переходу від традиційних форм до переважно дистанційних, коли невпинно зростає активність використання імерсивних навчальних програм, різних хмарних додатків і соціальних мереж. Підкреслено вплив нових інформаційних технологій на освіту, в основі якої лежить мультимедійна екранна комунікація. Розкрито зміст поняття “імерсивні технології”, проаналізовано суть імерсивного навчання, висвітлено особливості впровадження елементів імерсивних технологій як ефективного доповнення традиційного авдиторного здобуття знань. Запропоновано приклади імерсивних навчальних програм, шляхи роботи з ними, етапи використання технологій під час вивчення мови, зокрема української мови як іноземної. У ХХІ столітті імерсивні технології стали природним наступним кроком у еволюції освіти. У статті продемонстровано, як віртуальна, допоміжні та змішана реальності можуть змінити спосіб подання навчального матеріалу. Перш ніж заглиблюватися в те, як імерсивні технології в освіті можуть покращити навчання, потрібно знати й зрозуміти, чому необхідно підвищувати якість навчання. За прогнозами експертів, у найближчому майбутньому технології VR і AR стануть повноцінним навчальним інструментом поряд із підручниками. Використовуючи імерсивні програми, здобувачі освіти зможуть дослідити тему чи явище й побачити, відчути наяву, як усе відбувається. Завдяки цим технологіям студенти зможуть легко отримати реальний досвід і глибше засвоїти навчальний матеріал, вчитися практикою, а не пасивно читаючи. Звісно, це залежить насамперед не від технології, а від викладача, від його методики і стилю викладання. uk
dc.description.abstract The proposed article focuses on the expediency of implementing pedagogical innovations and the use of immersive technologies in the field of education. The authors consider the problems of digitization of education at the stages of transition from traditional forms to mostly distance learning, when the activity of using immersive educational programs, various cloud applications, and social networks increases. The article emphasizes the influence of the new information technologies on education, which is based on multimedia screen communication. The work reveals the meaning of the concept of immersive technologies, describes and analyzes the essence of immersive learning, highlights the features of the introduction of elements of immersive technologies as an effective addition to the traditional auditory acquisition of knowledge. The authors of the article identified examples of immersive educational programs, ways of working with these programs, stages of technology use during language learning, in particular, Ukrainian as a foreign language. In the 21st century, immersive technologies seem like a natural next step in the evolution of education. In this article, the authors have shown how virtual, augmented and mixed reality can change the way educational material is presented. Before delving into how immersive technologies in education can improve learning, you need to know and understand why you need to improve the quality of learning. According to experts' forecasts, in the near future, VR and AR technologies will become a full-fledged educational tool alongside textbooks. Using immersive programs, students will be able to research a topic or phenomenon and see, feel in reality how everything is happening. Thanks to technology, students will be able to easily get real experience and thereby better learn the studied material. Thanks to this, students will be able to learn by doing rather than passively reading. For the most part, it depends not on the technology, but on the teacher who teaches, on his teaching methods and style. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject педагогічна інноватика uk
dc.subject технологія uk
dc.subject імерсивні технології uk
dc.subject іноземний здобувач освіти uk
dc.subject українська мова як іноземна uk
dc.subject візуальна культура uk
dc.subject освіта uk
dc.subject навчальна програма uk
dc.subject pedagogical innovation uk
dc.subject technology uk
dc.subject immersive technologies uk
dc.subject foreign student of education uk
dc.subject Ukrainian language as a foreign language uk
dc.subject visual culture uk
dc.subject education uk
dc.subject curriculum uk
dc.title Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм uk
dc.title.alternative Technology of learning the Ukrainian language as a foreign using immersive educational programs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:81.091.31-021.385:004
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу