У статті проаналізовано використання аудіовізуальних засобів та веб-ресурсів для проведення занять з практики англійського мовлення для студентів вищих навчальних закладів. Наведено визначення дидактичних аудіовізуальних засобів та веб-ресурсів. Окреслено ряд переваг задіяння аудіовізуальних засобів під час навчальних занять. До таких переваг належить краще залучення студентів до навчального процесу, більш ефективне засвоєння матеріалу, швидкість і зручність в використанні та в демонстрації інформації та інше. У статті наведено приклади веб-ресурсів, які у поєднанні з аудіовізуальними засобами для демонстрації інформації реалізують зазначені переваги та можливості. В роботі аналізується потенціал хмарного сховища даних Google Drive, що покриває потребу у зручному і безкоштовному зберіганні великих кількостей матеріалів і надає можливість їх редагування та доступу до них іншим користувачам. Відео та аудіо матеріали для занять з практики англійського мовлення можна шукати, створювати, зберігати та розповсюджувати через хостинг медіафайлів YouTube. Там же є можливість перетворити свій аккаунт у повноцінний навчальний відеоблог з наявністю можливостей для аналізу створеного контенту. Також коротко описані декілька нейромереж, котрі набирають популярність в останній час і наведено один з прикладів їх використання під час проведення навчальних занять. Під час занять з практики англійського мовлення важливим елементом є правильна вимова слів. У статті розглядається веб-ресурс YouGlish, котрий надає можливість прямо під час занять, за допомогою аудіовізуальних засобів, почути як вимовляють певні слова та фрази носії мови. Проводиться огляд веб-ресурсу FluentU, що направлений на покращення навичок студентів зі сприйняття мови на слух. Надається висновок щодо відмінності його функціоналу від YouGlish. Окрім того, на прикладі Spyfall аналізуються можливості задіяння на заняттях мовних ігор та зазначаються переваги використання аудіовізуальних засобів відносно них. Наведені висновки відносно можливостей, потенціалу і проблем використання аудіовізуальних засобів та веб-ресурсів для проведення занять з практики англійського мовлення.
The article analyses the use of audiovisual aids and web resources for conducting English language practice classes for students of higher educational institutions. The definitions of didactic audiovisual aids and web resources are provided. Several advantages of using audiovisual aids during classes are discussed. These advantages include better involvement of students in the learning process, more effective learning of the material, speed and convenience in their use and in demonstration of information.
The article provides examples of specific web resources which, in combination with audiovisual aids which are designated to demonstrate information, realise these advantages and opportunities. The paper analyses the potential of Google Drive, a cloud-based data storage service, that meets the need for convenient and free storage of large amounts of materials and provides the possibility of editing and accessing to them by other users. Video and audio materials for the English language practice classes can be searched for, created, stored and distributed via YouTube media hosting. One can also turn their account into a full-fledged educational video blog with the ability to analyse the content created. The article also briefly describes several neural networks that have been gaining popularity in recent years and provides an example of their use in class.
Correct pronunciation is an important element of the English language practice. The article discusses the web resource YouGlish, which provides an opportunity to hear how certain words and phrases are pronounced by native speakers. Attention is also paid to the web resource FluentU, which is aimed at improving students' listening skills. The resolution on the difference in functionality of FluentU and YouGlish is also provided. In addition, the article analyses the possibilities of using language games at lessons based on the example of Spyfall and points out the advantages of using audiovisual aids in relation to them. At the end of the article, conclusions are drawn regarding the possibilities, potential, and problems of using audiovisual aids and web resources for English language practice classes.