Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Hunchenko, Yu.
dc.date.accessioned 2023-09-18T09:35:13Z
dc.date.available 2023-09-18T09:35:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Hunchenko, Yu. Peculiarities of teaching vocabulary at esp classes / Yu. Hunchenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 26-30. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41869
dc.description.abstract The aim of English for Specific Purposes (ESP) language course is to train specialists able to use foreign language in a real professional surrounding. ESP learners are supposed to acquire extensive terminological vocabulary related to their field of study together with developing receptive and productive skills enabling them to effectively communicate in professional surrounding. This issue was under study in the works by such domestic scholars as well as foreign ones including Still, practical aspect of teaching vocabulary at the university academic surrounding needs further investigation considering the latest research in the field. The current research is focused on the ways of teaching professionally oriented vocabulary at the ESP classes, with an emphasis on economic terminological vocabulary taught to future economists. Learning vocabulary involves accumulating and remembering individual items, therefore there will never be enough time in any language course to teach every word explicitly Hence, it is important to encourage ESP learners to increase their exposure to language through extensive reading or listening. It is also important for ESP teachers to enthuse students about learning vocabulary and to teach them strategies for recording and revising vocabulary. Thus, introducing new vocabulary on the topic under sturdy, an ESP teacher should ensure to plan and conduct a number of activities to help students learn it. Presenting new vocabulary involves more than transmitting the language to the learner. Students need to be actively involved in the learning process through the use of elicitation and practice of the language. Vocabulary presentation activities in which ESP teacher elicits the language from the student before providing the form will be more successful. Acquiring new vocabulary at ESP class is a complex process uniting introduction of the new lexis, various practical activities and the students’ freer practice. Teaching ESP students vocabulary is of significant importance since professional lexis is the lexis which will enable them communicate efficiently in their future professional surrounding. uk
dc.description.abstract Метою мовного курсу англійської мови для спеціальних цілей (ESP) є підготовка фахівців, здатних використовувати іноземну мову в реальному професійному середовищі. Студенти, що вивчають ESP, мають засвоїти великий термінологічний словниковий запас, пов’язаний із їхньою сферою навчання, разом із розвитком рефлективних та продуктивних навичок, що дозволять їм ефективно спілкуватися в професійному середовищі. Це питання досліджувалось у працях як вітчизняних науковців, так, у тому числі, і зарубіжних, проте практичний аспект викладання лексики в академічному середовищі потребує подальшого дослідження з огляду на останні дослідження в цій галузі. Поточне дослідження зосереджено на способах викладання професійно орієнтованої лексики на заняттях з англійської мови спеціального вжитку, з акцентом на економічній термінологічній лексиці, що вивчається майбутніми економістами. Напрацювання словникового запасу передбачає накопичення та запам’ятовування окремих елементів, тому на будь-якому мовному курсі ніколи не буде достатньо часу, щоб чітко вивчити кожне слово. Отже, важливо заохочувати тих, хто вивчає англійську мову спеціального вжитку, опановувати мову через інтенсивне читання або аудіювання. Викладачам англійської мови спеціального вжитку також потрібно мотивувати студентів до вивчення лексики та навчання їх методиці опанування нової професійно-орієнтованої лексики. Таким чином, вводячи нову лексику за темою курсу, викладач англійської мови спеціального вжитку повинен забезпечити планування заняття та використання тих вправ, що забезпечать допомогу студентам у тому, щоб якнайкраще засвоїти нову лексику. Представлення нової лексики передбачає більше, ніж просто знайомство з новими словами. Студентів потрібно активно залучати до навчального процесу, використовуючи виразність мовних засобів і можливість практикуватися у мові. Завдання, що передбачають активне залучення студентів до роботи по введенню нової лексики, буде більш успішною, ніж пасивне сприйняття нового матеріалу, викладеного викладачем. Опанування нової лексики на заняттях з англійської мови спеціального вжитку – це складний процес, що поєднує ознайомлення з новою лексикою, різні практичні дії та більш вільну практику студентів. Навчання студентів англійської мови спеціального вжитку має велике значення, оскільки професійна лексика – це лексика, яка дозволить їм ефективно спілкуватися в майбутньому професійному оточенні. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject acquiring new vocabulary uk
dc.subject teaching ESP uk
dc.subject presenting the vocabulary uk
dc.subject professional surrounding uk
dc.subject засвоєння нового словникового запасу uk
dc.subject навчання англійській мові uk
dc.subject представлення лексики uk
dc.subject професійне оточення uk
dc.title Peculiarities of teaching vocabulary at esp classes uk
dc.title.alternative Особливості навчання лексики на заняттях з мови uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147.091.33-027.22:811.111
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу