Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі вивчення креслення в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврищак, Галина Романівна
dc.date.accessioned 2023-09-15T10:21:58Z
dc.date.available 2023-09-15T10:21:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Гаврищак, Галина Романівна. Дидактичні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі вивчення креслення в загальноосвітній школі : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія та методика навчання креслення / Гаврищак Галина Романівна ; наук. керівник Терещук Григорій Васильович ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2004. - 247 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41861
dc.description.abstract У дисертації теоретично обгрунтовано модель, визначено дидактичні умови індивідуалізації та диф еренціації навчання креслення учнів загальноосвітніх шкіл та експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено та обґрунтовано домінуючі індивідуальні особливості школярів, що проявляються у їх графічній діяльності. Розроблено типологію школярів загальноосвітніх шкіл залежно від рівня засвоєння навчального графічного матеріалу (на основі визначених критеріїв). Запропоновано комплекс допоміжних дидактичних засобів для реалізації індивідуального підходу до кожної типологічної групи у вивченні креслення. uk
dc.description.abstract The thesis presents the theoretical grounded model of individual approach’s realization to pupils during studying of technical drawing in the school and it 's efficiency has experimentally been tested. Main individual differences and levels of the pupil's mastering of graphic activity' are determined. The complex of supplementary study means is elaborated according to determined typological groups of pupils. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject графічна діяльність uk
dc.subject індивідуалізація навчання uk
dc.subject дидактичні умови uk
dc.subject домінуючі індивідуальні особливості uk
dc.subject типологія школярів uk
dc.subject graphic activity uk
dc.subject individualization of teaching uk
dc.subject main individual differences uk
dc.subject typology of pupils uk
dc.title Дидактичні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі вивчення креслення в загальноосвітній школі uk
dc.title.alternative Didactical conditions of individual approach’s realization to pupils during studying of technical drawing in the school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.874


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу