У дисертації теоретично обгрунтовано модель, визначено дидактичні умови індивідуалізації та диф еренціації навчання креслення учнів загальноосвітніх шкіл та експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено та обґрунтовано домінуючі індивідуальні особливості школярів, що проявляються у їх графічній діяльності. Розроблено типологію школярів загальноосвітніх шкіл залежно від рівня засвоєння навчального графічного матеріалу (на основі визначених критеріїв). Запропоновано комплекс допоміжних дидактичних засобів для реалізації індивідуального підходу до кожної типологічної групи у вивченні креслення.
The thesis presents the theoretical grounded model of individual approach’s realization to pupils during studying of technical drawing in the school and it 's efficiency has experimentally been tested. Main individual differences and levels of the pupil's mastering of graphic activity' are determined. The complex of supplementary study means is elaborated according to determined typological groups of pupils.