У дисертації здійснено теоретичний аналіз педагогічних основ використання засобів фізичної культури як комплексного підходу до формування, розвитку і збереження фізичного здоров’я учнівської молоді та науково обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності оздоровчого впливу уроків фізичної культури й забезпечують його індивідуалізацію з урахуванням індивідуальних особливостей рівня фізичної підготовленості та соматичного здоров’я конкретного учня. Досліджено рівень фізичної підготовленості і соматичного здоров’я учнів 8-9 класів та ефективність оздоровчого впливу на них традиційної методики проведення уроків фізичної культури.
The paper provides a theoretical analysis of pedagogical basis of application of means of physical culture as a complex approach to formation, development and preservation of physical health of students, and scientifically explained pedagogical condition helping to increase efficiency of influence of PE classes and ensure their individualization including individual peculiarities of level of physical training and somatic health of specific student.
It researched the level of physical training and somatic health of students of 8-9 grades and efficiency of revitalizing action onto them of traditional methods of conducting PE classes.