Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Организація самостійної роботи студентів технічного університету при вивченні вищої математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудик, Т. О.
dc.contributor.author Стельмах, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-09-15T07:54:55Z
dc.date.available 2023-09-15T07:54:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рудик, Т. О. Организація самостійної роботи студентів технічного університету при вивченні вищої математики / Т. О. Рудик, Н. В. Стельмах // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 1. – С. 106-110. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41837
dc.description.abstract У статті показано, що реалізація у навчальному процесі самостійної роботи, яка має творчу складову, призводить до підвищення у студентів мотивації до навчання вищої математики, активізації засвоєння та закріплення отриманих знань, набуття вмінь та навичок їх професійного практичного застосування. У статті показано значущість позааудиторної самостійної роботи студентів , а також основні методи та форми організації даного виду роботи. Посилюється активізація самоосвіти студентів, тому особлива увага приділяється розробці навчально-методичних ресурсів, орієнтованих на підтримку самостійної роботи студентів, модульній побудові освітнього процесу та оснащенню дидактичними матеріалами. У статті обґрунтовано керівну та спрямовуючу роль методичних посібників для підвищення ефективності самостійної роботи студентів. Розглянуті питання щодо умов ефективності і задач організації самостійної роботи студентів технічного університету при вивченні вищої математики. З метою вивчення ролі самостійної роботи при вивченні вищої математики у технічному університеті нами проводилось опитування серед студентів першого та другого курсів приладобудівного факультету Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського. Як показало анкетування, основними причинами труднощів навчання студенти називають складний та об’ємний матеріал та недостатній час на підготовку. Водночас такі причини, як невміння систематизувати навчальний матеріал, відсутність навичок самостійної роботи з літературою більшість студентів не вважають вагомими. Навіть на другому курсі студенти не пов’язують успішність з рівнем сформованості навчальних вмінь та організацією власної діяльності. Тому необхідна цілеспрямована робота з формування прийомів навчальної діяльності з організації самостійної роботи. uk
dc.description.abstract The article shows that the implementation of independent work in the educational process, which has a creative component, leads to an increase in students’ motivation to study, activation of assimilation and consolidation of acquired knowledge, acquisition of skills and skills of their professional practical application. The article shows the significance of extracurricular independent work of students, as well as the main methods and forms of organization of this type of work. The activation of students’ self-education is increasing, therefore special attention is paid to the development of educational and methodological resources aimed at supporting the independent work of students, the modular construction of the educational process, and equipping with didactic materials. The article substantiates the guiding and directing role of methodical manuals for increasing the efficiency of students’ independent work. Considered questions regarding the conditions of effectiveness and tasks of organizing independent work of students of a technical university in the study of higher mathematics. In order to study the role of independent work in the study of higher mathematics at a technical university, we conducted a survey among first- and second-year students of the instrument-making faculty of the Igor Sikorskyi Kyiv Polytechnic Institute. As the survey showed, the main reasons for the difficulties in studying are the complex and voluminous material and the lack of time for preparation. At the same time, the majority of students do not consider reasons such as the inability to systematize educational material, the lack of skills of independent work with literature to be significant. Even in the second year, students do not associate success with the level of formation of academic skills and the organization of their own activities. Therefore, purposeful work on the formation of methods of educational activity on the organization of independent work is necessary. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject студенти uk
dc.subject вища математика uk
dc.subject анкетування uk
dc.subject види самостійної роботы uk
dc.subject форми и методи организації uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject контроль uk
dc.subject students uk
dc.subject higher mathematics uk
dc.subject questionnaires uk
dc.subject types of independent work uk
dc.subject forms and methods of organization uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject control uk
dc.title Организація самостійної роботи студентів технічного університету при вивченні вищої математики uk
dc.title.alternative Organization of independent work technical university students studying higher mathematics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378:53
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.1.22


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу