Стаття присвячена новітнім методам та технологіям викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей. Вказано на важливості володіння викладачем новітніми методами викладання англійської мови, спеціальними навчальними техніками та прийомами, щоб оптимально підібрати той чи інший метод викладання відповідно до рівня знань, потреб та інтересів студентів. Визначено та охарактеризовано найбільш ефективні підходи, популярні технології та методи викладання англійської мови студентам немовних спеціальностей, а саме: комунікативний підхід, застосування інформаційних технологій, ігрові методи, контекстне навчання, інтерактивне навчання, колаборативне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, зворотний клас. Встановлено, що найбільш уживаним та основним у процесі вивчення іноземних мов, зокрема й англійської є комунікативний підхід, який характеризується зосередженням на розвитку комунікативних навичок у реальних ситуаціях і ставить акцент на мовленні, аудіюванні, читанні та письмі студентів. Обґрунтовано ефективність використання сучасних інформаційних технологій на заняттях англійської мови. Відзначено, що досить популярним методом у сучасній педагогіці є використання ігор, які стимулюють навчання англійської мови, розвиток лексики та граматики, допомагають сформувати необхідні навички комунікації в колективі, розвивати критичне мислення студентів немовних спеціальностей. Сконцентровано увагу на актуальності застосування методу проєктів, як одній із технологій, що забезпечує особистісно-орієнтоване навчання, що навчає студентів співпраці, виховує такі етичні цінності, як взаємодопомогу й уміння співпереживати, формує творчі здібності й активізує студентів у вивченні англійської мови. Підсумовано, що новітні методи викладання англійської мови допомагають зробити процес вивчення англійської мови більш цікавим, ефективним та захопливим для студентів немовних спеціальностей.
The article is devoted to the new methods and technologies of teaching English for the students of non-linguistic specialties. It has been stressed the importance of mastering by lecturer the new methods of teaching English, special learning technics to choose optimally one or another method of teaching accordingly to the level of knowledge, needs and interests of students. It has been defined and described the most effective approaches, popular technologies and methods of teaching English for the students of non-linguistic specialties, which are: communicative approach, application of information technologies, game methods, contextual learning, interactive learning, collaborative learning, person-oriented learning, flipped class. It has been found that the most usable and basic in the process of learning foreign languages, in particular, the English language is the communicative approach that is characterized with focusing on the development of communication skills in real situations and emphasizes students’ speaking, listening, reading and writing skills. The resultativeness of using modern information technologies at the English language classes has been substantiated. It has been noted that a rather popular method in modern pedagogy is the use of games that stimulate the learning of the English language, the development of vocabulary and grammar, help to form the necessary communication skills in the team, and develop critical thinking of the students of non-linguistic specialties. The attention has been focused to the relevance of applying the project method as one of the technologies, which ensures person-oriented learning that teaches students cooperation, educates such ethical values as mutual help and the ability to empathize, forms creative abilities and activates students in learning English. It has been summed up that new methods of teaching English help to make the process of learning the English language more interesting, resultative and exciting for students of non-linguistic specialties.