ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Vlasiuk, R.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-09-15T06:55:17Z | |
dc.date.available | 2023-09-15T06:55:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Vlasiuk, R. Model for training future physical education teachers for professional activity through a differentiated approach / R. Vlasiuk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 1. – С. 25-31. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41820 | |
dc.description.abstract | The processes of globalization and European integration are leading to significant changes in the cultural and educational landscape of our country. The current state of higher education in Ukraine no longer meets the demands imposed by globalization, resulting in several contradictions. These contradictions include the gap between the requirements for teachers' professional competence and the insufficient level of their training, the disparity between the criteria for training specialists and the present-day needs, and the challenge of introducing innovations into the training process for future physical education teachers within the existing pedagogical conditions. The purpose of our article is to develop and provide theoretical justification for a structural and functional model for training future physical education teachers based on the principles of a differentiated approach. Our model consists of three key components: the target block, the content block, and the result block. The target block classifies the purpose and tasks of the research. The content block focuses on the pedagogical conditions that involve the use of approaches (such as differentiated, competent, systemic, person-oriented, and activity-based) and principles (such as consciousness and activity, systematicity, accessibility and individualization, visibility, and the connection of theory with practice) to shape the formation of professional knowledge, abilities, and skills of future physical education teachers through the implementation of a differentiated approach in the educational process. Within the content block, we address the components of training, which include motivational, content, and activity components, forms of educational process organization, and training methods. Lastly, the result block encompasses the criteria, indicators, levels, and outcomes of training future physical education teachers based on the principles of a differentiated approach. Our research perspective involves experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions and training models for future physical education teachers based on the principles of a differentiated approach. | uk |
dc.description.abstract | Процеси глобалізації та європейської інтеграції зумовлюють масштабні зміни в сучасному культурному, освітньому просторі нашої держави. Розвиток вищої освіти в Україні перебуває в стані, який перестав задовольняти вимоги, що постають перед нею в умовах глобалізації, що в свою чергу створює ряд суперечностей між: вимогами до професійної компетентності вчителів і недостатнім рівнем їх підготовки; критеріями підготовки фахівців та потребами сьогодення; потребою у впровадженні інновацій у процес підготовки майбутніх вчителів фізичної культури і наявними педагогічними умовами, що забезпечують даний процес. Метою статті було розробити та теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель підготовки майбутніх вчителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. Модель поділена на наступні складові компоненти: цільовий, змістовий і результативний блоки. Мета та завдання дослідження були віднесені нами до цільового блоку. Змістовий блок охоплював педагогічні умови, які через використання підходів (диференційований, компетентісний, системний, особистісно-орієнтований, діяльнісний) та принципів (свідомості і активності, систематичності, доступності і індивідуалізації, наочності, зв’язку теорії з практикою) визначали шляхи формування професійних знань, умінь і навичок майбутніх вчителів фізичної культури шляхом впровадження у навчальний процес диференційованого підходу. Наступними складовими блоку виступали компоненти навчання: мотиваційний змістовий і діяльнісний, форми організації освітнього процесу та методи навчання. Результативний блок охоплює критерії, показники, рівні та результат підготовки майбутніх вчителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. Перспективою подальших досліджень визначено експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов та моделі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | structural and functional model | uk |
dc.subject | future specialists in physical education | uk |
dc.subject | differentiated approach | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | components | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.subject | майбутні фахівці фізичного виховання | uk |
dc.subject | диференційований підхід | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.title | Model for training future physical education teachers for professional activity through a differentiated approach | uk |
dc.title.alternative | Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності на засадах диференційованого підходу | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378:018.8:373−051:796 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.1.05 |