Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості підготовки майбутніх дизайнерів-педагогів до впровадження мультимедіа технологій в освіті на засадах навчального проєктування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Н. А.
dc.contributor.author Пасько, О. М.
dc.date.accessioned 2023-09-15T06:51:00Z
dc.date.available 2023-09-15T06:51:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондаренко, Н. А. Особливості підготовки майбутніх дизайнерів-педагогів до впровадження мультимедіа технологій в освіті на засадах навчального проєктування / Н. А. Бондаренко, О. М. Пасько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 1. – С. 14-19. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41818
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу особливостей підготовки майбутніх дизайнерів-педагогів з урахуванням впровадження мультимедійних технологій в освітній процес на засадах навчального проєктування. Акцентується увага на пошуку ефективних форм навчання, які відповідали сучасним вимогам освітнього процесу. Впровадження мультимедійних технологій на основі педагогічного дизайну в підготовці майбутніх дизайнерів-педагогів є ефективним підходом до формування сучасних та досвідчених фахівців. У цьому контексті особливо увага приділяється навчанню за допомогою мультимедійних технологій, яке виявляється найбільш ефективним і здатним зберегти свою ефективність незалежно від необхідних і форс-мажорних ситуацій. Традиційні форми та методи роботи виникають із труднощами в умовах використання комп’ютерної техніки, тому потрібно шукати нові рішення. Здобувачі освіти, майбутні дизайнери-педагоги, зіткнутися з використанням мультимедійних технологій та пізнають складнощів. Важлива роль у цьому ігровому інформаційно-освітньому середовищі включає засоби передачі даних, інформаційні ресурси, протоколи взаємодії, апаратно-програмне та організаційно-методичне забезпечення. Тому навчання майбутніх дизайнерів-педагогів інформаційній грамотності та мобільності шляхом впровадження та дотримання умов навчального проєктування є нагальним і пріоритетним на сьогодні. Особлива увага приділяється впровадженню інформаційного менеджменту через застосування умов педагогічного дизайну, що суттєво розширює можливості та готовність майбутніх дизайнерів-педагогів до використання мультимедійних ресурсів. Чим ширше використання мультимедійних технологій, тим вищий інтелектуальний рівень, більша гнучкість, мобільність та адаптивність здобувачів освіти до зовнішніх впливів. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of the peculiarities of the training of future designers-pedagogues, taking into account the introduction of multimedia technologies into the educational process on the basis of educational design. Emphasis is placed on finding effective forms of education that meet the modern requirements of the educational process. The introduction of multimedia technologies based on pedagogical design in the training of future lysigners-pedagogues is an effective approach to the formation of modern and experienced specialists. In this context, special attention is paid to learning with the help of multimedia technologies, which is the most effective and able to maintain its effectiveness regardless of the necessary and force majeure situations. Traditional forms and methods of work arise with difficulties in the conditions of using computer technology, so new solutions must be sought. Students of education, future designers-pedagogues, face the use of multimedia technologies and learn the difficulties. An important role in this gaming information and educational environment includes means of data transmission, information resources, interaction protocols, hardware and software, and organizational and methodological sup-port. Therefore, the training of future designers-pedagogues in information literacy and mobility by implementing and observing the conditions of educational design is urgent and a priority for today. Special attention is paid to the implementation of information management through the application of the conditions of pedagogical design, which significantly expands the possibilities and readiness of future designers-pedagogues to use multimedia resources. The wider the use of multimedia technologies, the higher the intellectual level, greater flexibility, mobility and adaptability of education seekers to external influences. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject мультимедійні технології uk
dc.subject навчальне проєктування uk
dc.subject педагогічний дизайн uk
dc.subject освітні технології uk
dc.subject навчальні ресурси uk
dc.subject multimedia technologies uk
dc.subject educational design uk
dc.subject pedagogical design uk
dc.subject educational technologies uk
dc.subject educational resources uk
dc.title Особливості підготовки майбутніх дизайнерів-педагогів до впровадження мультимедіа технологій в освіті на засадах навчального проєктування uk
dc.title.alternative Features of the preparation of future designers-educators for the implementation of multimedia technologies in education on the basis of educational design uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.018.8:7.012-051]:004.032.6:37.091.313(045)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.1.03


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу