У статті розкриваються особливості інтеграції дисциплін “міжнародна інформація”, “політична психологія” та зв’язки з громадськістю в процесів опанування знань і умінь студентами міжнародниками. Автори даного дослідження викладають дисципліни, що заявлені у темі, для здобувачів вищої освіти спеціальності 291 “Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії”. Кожен компонент є важливим і незамінним в процесі навчання. В статті подається основний документ, за яким наповнюється зміст освітніх компонентів, а саме Стандарт освіти галузі 29 спеціальності 291 “Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії”. Авторами в статті розкрита важливість і частка кожного освітнього компонента в процесі вивчення студентами. Так, щодо освітнього компоненту Міжнародна інформація, то саме поняття “інформація” є ключовим і визначається авторами як з точки зору явища, так з точки зору процесів її використання в публічній міжнародній площині. Освітній компонент “Політична психологія” визначається авторами як незамінна сукупність знань і умінь про психологічні особливості політичних орієнтацій суб’єктів, їх поведінку й участь у політичних процесах, як можливість вивчення психотехнології та використання її у політичних діалогах та на майданчиках, яких потребуватимуть фахівці-міжнародники. Освітній компонент “Зв’язки з громадськістю” трактується як процес комунікації, тобто передачі інформації, як діяльність, яка спрямована на взаємодію із різними прошарками суспільства, а також етносами, націями. Автори зазначають, що ці зв’язки спрямовані на формування у людей певної думки, а після – управління сформованою певною думкою. Автори переконані, що інтеграція вивчення вказаних освітніх компонентів безумовно дасть високу результативність та якість у підготовці фахівців рівня “бакалавр” та конкурентоздатності випускника на світовому ринку праці.
The article reveals the peculiarities of the integration of the disciplines "international information", "political psychology" and relations with the public in the processes of acquiring knowledge and skills by international students. The authors of this study teach the disciplines stated in the topic for students of higher education in the specialty 291 "International relations, public communications and regional studies". Each component is important and indispensable in the learning process. The article presents the main document that fills in the content of the educational components, namely the Education Standard of branch 29 specialty 291 "International relations, public communications and regional studies". The authors of the article reveal the importance and share of each educational component in the process of studying for students. So, with regard to the educational component of international information, the very concept of "information" is key and is defined by the authors both from the point of view of the phenomenon and from the point of view of the processes of its use on international public planes. The educational component "Political Psychology" is defined by the authors as an indispensable set of knowledge and skills about the psycho-logical features of political orientations of subjects, their behavior and participation in political processes, as an opportunity to study psychotechnology and use it in political dialogues and on platforms that will be needed by international specialists. The educational component of "Public Relations" is interpreted as a communication process, i.e. information transfer, as an activity aimed at interaction with various strata of society, as well as ethnic groups and nations. The authors note that these connections are aimed at forming a certain opinion in people, and then managing the formed certain opinion. The authors are convinced that the integration of the study of the specified educational components will definitely provide high efficiency and quality in the training of "bachelor" level specialists and the competitiveness of the graduate in the global labor market.