Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вольська, Наталя Геннадіївна
dc.date.accessioned 2023-09-13T10:21:45Z
dc.date.available 2023-09-13T10:21:45Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Вольська, Наталя Геннадіївна. Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності : дис... канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Вольська Наталя Геннадіївна ; наук. керівник Євдокимов Віктор Іванович ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2004. - 240 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41770
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування організованості у навчально-пізнавальній діяльності старшокласників академічного ліцею. У дисертації розкрито особливості розвитку учнів цього віку та специфіка перебігу процесу формування відповідної особистісної якості в умовах роботи академічного ліцею. Обґрунтовано систему організаційно-педагогічних умов ефективного функціонування розробленої моделі. Виявлено найбільш дійові організаційні форми. Автором запропоновано педагогічну модель як комплекс педагогічно доцільних впливів на мотиваційну, інтелектуально-змістовну і процесуально-діяльнісну сфери старшокласника у процесі опанування ним навчальних дисциплін і участі у ознайомчих практиках. Модель базується на принципах системності, комплексності, інтегративності, орієнтована на суб'єкт-суб'єктну систему навчання і передбачає такі організаційні форми роботи, як урок, лекцію, індивідуальні консультації та факультативні заняття. Дидактична система вправ ураховує залежність педагогічних умов формування організованості від типу навчально-пізнавальної діяльності. uk
dc.description.abstract The Dissertation is a theoretical and experimental investigation of the problem of formation of Academical Lyceum senior pupils organization in their scientific and cognitive activity. The peculiarities of the development of pupils of this age and their personal qualities formation are shown in the dissertation. The system of organization and pedagogical conditions of the effective functioning of the model developed has been grounded. The most active organization forms have been revealed. The author suggests to treat the pedagogical model as a complex of expedient influence on reasonable, intellectual and contextual, processional and active spheres of a senior pupil white practicing teaching subqects and participating in acquainting practice. The model is based on the principiles of system, complex, integration, it is directed to the subqective system of teaching and foresees such working forms as a lesson, lecture, individual consultation, interactive methods and activities. Dydactic system of exercises considers the dependence of pedagogical means of organization formation on the type of teaching and researching activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject організованість uk
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk
dc.subject рецептивно-осмислювальна діяльність uk
dc.subject проблемно-пошукова діяльність uk
dc.subject творча діяльність uk
dc.subject самоконтроль uk
dc.subject самокорекція uk
dc.subject organization uk
dc.subject science and research activity uk
dc.subject receptive and comprehensive activity uk
dc.subject problem and research activity uk
dc.subject creative activity uk
dc.subject self control uk
dc.subject self correction uk
dc.title Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності uk
dc.title.alternative Formation of Academic Lyceum Senior Pupils Organization During Their Scientific and Cognitive Activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.026+001.895


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу