Одним із пріоритетних напрямів навчально-виховного процесу початкової школи є фізичне виховання учнів, спрямоване на своєчасне формування у них життєво важливих рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей, збереження і зміцнення здоров’я, підвищення захисних сил організму та поліпшення його працездатності. Виклад основного матеріалу передбачає відхід від жорсткої регламентації занять з дітьми молодшого шкільного віку, підвищення їхньої емоційної насиченості, використання різноманітності форм, методів та засобів фізичного виховання. Формування зацікавленості учнів до занять фізичної культури є важливою умовою їх успішного фізичного виховання. Професійна готовність вчителя початкової школи здійснюється у процесі вивчення дисциплін різного циклу, оскільки вимагає використання сукупності інтегрованих знань та умінь із різних галузей наук. Проте актуальною є проблема підготовки їх до організації і проведення різноманітних форм рухової активності дітей, формування у них потреб, прагнень і мотивів до позакласних та позашкільних занять у спортивних гуртках, секціях, виконання самостійних занять фізичними вправами. У ході дослідження визначено рівень фізкультурних знань студентів третього та четвертого курсів. Порівняння відповідей анкетування засвідчує кращі знання студенток четвертого курсу.
Одним из приоритетных направлений учебно-воспитательного процесса начальной школы является физическое воспитание учеников, направленное на своевременное формирование у них жизненно важных двигательных умений и навыков, развитие физических качеств, сохранение и сбережение здоровья, повышение защитных сил организма и улучшение его работоспособности. Изложение основного материала предполагает отклонение от жесткой регламентации занятий с детьми младшего школьного возраста, повышение их эмоциональной насыщенности, использование разнообразных форм, методов и средств физического воспитания. Формирование интереса учеников к занятиям физической культуры есть важнейшим условием их успешного физического воспитания. Профессиональная готовность учителя начальной школы осуществляется в процессе изучения дисциплин различного цикла, поскольку требует использования совокупности интегрированных знаний и умений разных отраслей наук. При этом актуальной является проблема подготовки их к организации и проведению разнообразных форм двигательной активности детей, формирование у них потребности и желаний к внеклассным и внешкольным занятиям у спортивных группах, секциях, выполнение самостоятельных занятий физическими упражнениями. В ходе исследования выявлено уровень физкультурных знаний студенток третьего и четвертого курсов. Сравнение ответов анкетирования свидетельствует о лучших знаниях студенток четвертого курса.
One of the priority areas of the primary school educational process is the physical education of young children which is aimed at the formation of their vital motor skills, the development of their physical qualities, the maintaining and the strengthening of young children’s health, the increasing of the body's defenses and the improving of its performance efficiency. The presentation of the main material involves a swift away from the strict regulation of class sessions with children in primary school, increasing emotional intenseness of classes, using a variety of forms, methods and means of physical education. The formation of young children’s interest in physical training is an important condition for their successful physical education. The professional readiness training of primary school teachers is carried out in the process of mastering different branches of study, by virtue of the fact that it requires using a set of integrated knowledge and skills from different branches of science. However, the problem of preparing future primary school teachers for organizing and conducting various forms of children’s motor activity, the development of their needs, aspiration and persuasive for extracurricular activities in sports clubs, sections and performing individual physical training is relevant. As part of the study, the levels of physical education knowledge of third-year and fourth-year students have been determined. Evaluation of the answers to the questionnaire shows the best knowledge of fourth-year students.