Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Велитченко, Леонід Кирилович
dc.date.accessioned 2023-09-12T10:52:39Z
dc.date.available 2023-09-12T10:52:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Велитченко, Леонід Кирилович. Психологічні основи педагогічної взаємодії : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Велитченко Леонід Кирилович ; наук. консультант Скрипченко Олександр Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 508 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41713
dc.description.abstract У дисертації педагогічна взаємодія розглядається як системне явище у педагогічному процесі, яке зазнає впливу з боку соціальної системи у плані статусно-рольових відносин у суспільстві, регламентується нормативними документами у системі освіти, визначається практикою освітнього закладу, реалізується вчителем, діяльність якого є основою для розвитку діяльності учня. Показано, що загальна закономірність педагогічної взаємодії полягає у відтворенні та засвоєнні соціального, групового, міжособистісного досвіду вчителем та учнем. Структуру педагогічної взаємодії утворюють взаємозалежності: освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем; особистості та діяльності вчителя і учнів, усвідомлення ними інтерактивного досвіду; регулятивних і виконавчих елементів взаємодії. uk
dc.description.abstract The pedagogical interaction is argued as a multidimensional system phenomenon in the pedagogic process as a part of educational, pedagogical, social psychological, interpersonal systems which formal structure have been expressed in terms of subject-subject and subject-object relations. The models of pedagogical interaction have been in detail examined. It is a function of the subject’s attitudes and received results oriented on the development of the students personal and activity systems. The basic categories in the pedagogical interaction theory are consciousness, personality, and activity. The pedagogical interaction is based on the activity elements congruence of the teacher and students. The pedagogical interaction is a participant’s self-concepts expansion as a sequence of the activity structure elements. The speech aspect of the pedagogical interaction is determinated by the creating of the pedagogical discourse. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна взаємодія uk
dc.subject моделі педагогічної взаємодії uk
dc.subject закономірності uk
dc.subject структура uk
dc.subject механізми педагогічної взаємодії uk
dc.subject суб'єкт-суб'єктні зв'язки uk
dc.subject суб'єкт-об'єктні зв'язки uk
dc.subject спільна діяльність uk
dc.subject гомогенні та гетерогенні функціональні системи uk
dc.subject особистість uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject установки uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject педагогічний дискурс uk
dc.subject діалог uk
dc.subject pedagogical interaction uk
dc.subject models of pedagogical interaction uk
dc.subject rules uk
dc.subject structure uk
dc.subject machinery of pedagogical interaction uk
dc.subject subject-subject uk
dc.subject subject-object relations uk
dc.subject joint activity uk
dc.subject homogeneous uk
dc.subject heterogeneous functional systems uk
dc.subject personality uk
dc.subject activity uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject pedagogical discourse uk
dc.subject dialogue uk
dc.title Психологічні основи педагогічної взаємодії uk
dc.title.alternative Psychological basis of pedagogical interaction uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159:371.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу