Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вагіс, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2023-09-11T12:36:23Z
dc.date.available 2023-09-11T12:36:23Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Вагіс, Алла Іванівна. Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Вагіс Алла Іванівна ; наук. керівник Павленко Анатолій Іванович ; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Запоріжжя, 2007. - 220 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41693
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовані теоретико-методичні засади застосування дидактичних засобів з фізики у класах природничого профілю. Встановлено, що ефективність і результативність навчання фізики учнів у класах природничого профілю підвищується, якщо використовуються спеціально призначені дидактичні засоби та реалізується компетентнісний підхід у процесі профільного навчання, який поєднує у собі особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Компетентнісний підхід у профільному навчанні фізики сприяє профільно-професійному самовизначенню учнів, формує профільну і предметно-профільну компетентність. Методика застосування дидактичних засобів з фізики з позиції формування профільно-предметної компетентності учня з фізики природничого профілю ґрунтується на реалізації міжпредметних зв’язків фізики з природничими дисциплінами (хімія, біологія, географія, медицина), профільно-професійному і прикладному спрямуванні навчання, формуванні загальнопредметних вмінь і метапредметних результатів навчання, застосуванні узагальнених планів роботи учнів з ДЗФ, застосуванні методу екземплярності, методу портфоліо. uk
dc.description.abstract In the dissertation theoretical and methodical principles of application of didactic means in teaching physics in the natural profile classes are substantiated. It is set, that the efficiency and effectiveness of teaching physics of schoolchildren in the natural profile classes rises, if specially appointed means of teaching are used and competency approach is realized in the process of profile teaching. This approach combines personal - oriented and active ones. The basic results of the dissertation research are inculcated in the process of teaching physics of schoolchildren in the natural profile classes. Teachers of physics working in the classes of natural profile are offered curriculums for the special courses “Introduction into Biophysics”, “Physics and Ecology”, the collection of didactic materials in Physics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фізика uk
dc.subject дидактичні засоби uk
dc.subject природничий профіль uk
dc.subject компетентністний підхід uk
dc.subject physics uk
dc.subject didactic means uk
dc.subject natural profile uk
dc.subject competency approach uk
dc.title Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю uk
dc.title.alternative Methodical principles of application of didactic means in teaching physics in the natural profile classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.3:53


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу