Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів іноземних мов дослідницьких умінь засобами освітнього середовища університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бінецька, Дарія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-09-11T12:27:19Z
dc.date.available 2023-09-11T12:27:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бінецька, Дарія Ігорівна. Організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів іноземних мов дослідницьких умінь засобами освітнього середовища університету : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Бінецька Дарія Ігорівна ; наук. керівник Шикиринська Олександра Василівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 288 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41691
dc.description.abstract Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами освітнього середовища університету. Визначено педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами освітнього середовища університету: проблемного підходу до вивчення фахових та дисциплін психолого-педагогічного циклу, моделювання педагогічних ситуацій, використання інтерактивних методів навчання та створення суб’єкт-суб’єктної взаємодії між викладачем та студентом. Експериментально перевірено, що використання цих умов, а також інтерактивних методів під час семінарсько-практичних занять з іноземної мови, педагогічної практики позитивно впливає на рівень дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність технології реалізації даних педагогічних умов у процесі навчання студентів іноземної мови. uk
dc.description.abstract The thesis contains the results of theoretical and experimental study on formation of research skills of future teachers of foreign languages means learning environment of the university. Pedagogical conditions of formation of research skills of future teachers of foreign languages means learning environment of the university: the use of problematic elements, the availability of humanistic orientation university lecturer, positive motivation of students for future educational activities. Experimentally verified that the use of these terms, and interactive methods during seminars and practical classes in foreign language teaching practice has a positive effect on the level of research skills of future teachers of foreign languages. Proved and tested the effectiveness of implementation of these technologies pedagogical conditions of students in learning a foreign language. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дослідницькі вміння uk
dc.subject освітнє середовище університету uk
dc.subject мотив uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject виховання uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject гуманiстичний пiдхiд uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject research skills uk
dc.subject educational environment University uk
dc.subject motive uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject education uk
dc.subject educational process uk
dc.subject motivation uk
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх учителів іноземних мов дослідницьких умінь засобами освітнього середовища університету uk
dc.title.alternative Organizational-pedagogical conditions of formation of research skills of future teachers of foreign languages means learning environment of the university uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-057:81'243]:001,8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу