Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами освітнього середовища університету. Визначено педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами освітнього середовища університету: проблемного підходу до вивчення фахових та дисциплін психолого-педагогічного циклу, моделювання педагогічних ситуацій, використання інтерактивних методів навчання та створення суб’єкт-суб’єктної взаємодії між викладачем та студентом. Експериментально перевірено, що використання цих умов, а також інтерактивних методів під час семінарсько-практичних занять з іноземної мови, педагогічної практики позитивно впливає на рівень дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність технології реалізації даних педагогічних умов у процесі навчання студентів іноземної мови.
The thesis contains the results of theoretical and experimental study on formation of research skills of future teachers of foreign languages means learning environment of the university. Pedagogical conditions of formation of research skills of future teachers of foreign languages means learning environment of the university: the use of problematic elements, the availability of humanistic orientation university lecturer, positive motivation of students for future educational activities. Experimentally verified that the use of these terms, and interactive methods during seminars and practical classes in foreign language teaching practice has a positive effect on the level of research skills of future teachers of foreign languages. Proved and tested the effectiveness of implementation of these technologies pedagogical conditions of students in learning a foreign language.