Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання електромагнетизму в основній школі в умовах диференціації навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурак, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2023-09-11T09:35:02Z
dc.date.available 2023-09-11T09:35:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Бурак, Володимир Іванович. Методика навчання електромагнетизму в основній школі в умовах диференціації навчання : дис . ... канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Бурак Володимир Іванович ; наук. керівник Вознюк Микола Федорович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 270 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41679
dc.description.abstract Обґрунтовано зміст, структуру й методику навчання електромагнетизму в основній школі за умов допрофільної диференціації на засадах генералізації на основі 1) понять електромагнітної взаємодії та електромагнітного поля, а також елементів електронної теорії та 2) явищного (феноменологічного) підходу, що сприяє формуванню узагальнених уявлень з електромагнетизму. Удосконалено методику навчання цілого ряду тем електромагнетизму. Модифіковано та вдосконалено демонстраційний фізичний експеримент. Розроблено навчальні посібники з електромагнетизму для основної школи, навчальні програми й тематичне планування до посібників. Запропонована методика перевірена в ході педагогічного експерименту та впроваджена в навчальний процес. uk
dc.description.abstract The maintenance, structure and methodology of teaching the electromagnetism in basic school in condition of differentiation with the help of generalization on basic of 1) notions of electromagnetic interaction and electromagnetic field, and the element of electronic theory and 2) phenomenological method had been grounded, which promotes forming summarized imagination of the electromagnetism. The methodology of teaching the subjects of electromagnetism had been improved. Physical demonstration experiment had been modified and improved. Educational text-books of electromagnetism for basic school, educational program, the plan of subjects had been worked out for text-books. The offered methodology had been checked while pedagogical experiment and inculcated into the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика навчання електромагнетизму uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject диференціація навчання uk
dc.subject генералізація uk
dc.subject електричні, магнітні, електромагнітні явища uk
dc.subject електричне, магнітне, електромагнітне поле uk
dc.subject електромагнітна індукція uk
dc.subject methodology of teaching the electromagnetism uk
dc.subject basic school uk
dc.subject teaching differentiation uk
dc.subject generalization uk
dc.subject electric, magnetic, electromagnetic phenomena uk
dc.subject electric, magnetic, electromagnetic field uk
dc.subject electromagnetic induction uk
dc.title Методика навчання електромагнетизму в основній школі в умовах диференціації навчання uk
dc.title.alternative The technique of teaching the electromagnetism in basic school in condition of teaching differentiation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.853+537.8 (07)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу