Обґрунтовано зміст, структуру й методику навчання електромагнетизму в основній школі за умов допрофільної диференціації на засадах генералізації на основі 1) понять електромагнітної взаємодії та електромагнітного поля, а також елементів електронної теорії та 2) явищного (феноменологічного) підходу, що сприяє формуванню узагальнених уявлень з електромагнетизму. Удосконалено методику навчання цілого ряду тем електромагнетизму. Модифіковано та вдосконалено демонстраційний фізичний експеримент. Розроблено навчальні посібники з електромагнетизму для основної школи, навчальні програми й тематичне планування до посібників. Запропонована методика перевірена в ході педагогічного експерименту та впроваджена в навчальний процес.
The maintenance, structure and methodology of teaching the electromagnetism in basic school in condition of differentiation with the help of generalization on basic of 1) notions of electromagnetic interaction and electromagnetic field, and the element of electronic theory and 2) phenomenological method had been grounded, which promotes forming summarized imagination of the electromagnetism. The methodology of teaching the subjects of electromagnetism had been improved. Physical demonstration experiment had been modified and improved. Educational text-books of electromagnetism for basic school, educational program, the plan of subjects had been worked out for text-books. The offered methodology had been checked while pedagogical experiment and inculcated into the educational process.