Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугай, Наталія Ярославівна
dc.date.accessioned 2023-09-08T09:22:13Z
dc.date.available 2023-09-08T09:22:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бугай, Наталія Ярославівна. Образ людини в історії костюма : дис. ... канд. філос. наук : 26.00.01 – теорія та історія культури (філософські науки) / Бугай Наталія Ярославівна ; наук. керівник Легенький Юрій Григорович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 183 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41669
dc.description.abstract У дисертації здійснено філософсько-культурологічний аналіз образу людини в історії костюма. Визначаються світоглядно-антропологічні детермінанти формотворення костюма як єдності теріоморфних, антропоморфних і теоморфних настанов. Історія костюма інтерпретується як метакультурна цілісність, де образ людини є не натуралістичним «виміром» формотворення, а презентується як еквівалентна цілісність бачення людини в філософському просторі рефлексії. Прослідковується ґенеза змін парадигм тілесності як модних настанов і як певний флеш-імідж, рефлективні настанови постмодерної філософії. Визначаються філософсько-культурологічні підходи щодо інтерпретації костюма як цілісності культури (герменевтичний, компаративістський, системний та ін.). uk
dc.description.abstract In the dissertation the philosophical and cultural analysis of appearance of man in the history of costume is carried. The worldview-anthropological determinants of costume’s formation are determined as the unity of teriomorphous, anthropomorphous and teomorfous aspects. The history of costume is interpreted as the meta-cultural integrity, where human’s appearance is not the naturalistic «dimension» of shaping, but presented as equivalent to integrity of vision of man in philosophical space of reflection. Genesis of changes of paradigms of corporealness, traced as fashionable settings and as flash image, as well as reflexive settings of post-modern philosophy, is clarified. Philosophical and culturological approaches are determined in relation to interpretation of costume the as integrity of culture (hermeneutical, comparative, systematical and others). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject історія костюма uk
dc.subject костюм uk
dc.subject метаісторія костюма uk
dc.subject мода uk
dc.subject образ людини uk
dc.subject одяг uk
dc.subject флеш-імідж uk
dc.subject history of costume uk
dc.subject costume uk
dc.subject metahistory of costume uk
dc.subject fashion uk
dc.subject human image uk
dc.subject dress uk
dc.subject flash image uk
dc.title Образ людини в історії костюма uk
dc.title.alternative The Image of Human in the History of Costume uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 130.2:[168.522:746.6]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу