Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Божко, Віра Геннадіївна
dc.date.accessioned 2023-09-08T07:33:37Z
dc.date.available 2023-09-08T07:33:37Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Божко, Віра Геннадіївна. Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Божко Віра Геннадіївна ; наук. керівник Хмара Тамара Миколаївна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2006. - 244 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41653
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методичну систему формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі. Роботу виконано з урахуванням системи психолого-педагогічних закономірностей навчання. У дослідженні розв’язано завдання формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики на різних етапах навчально-виховного процесу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів основної школи за допомогою спеціально дібраної системи вправ і задач відповідного характеру. Розроблено методику формування комбінаторних знань та вмінь в учнів, що характеризується етапністю: побудова та використання різних наочних комбінаторних моделей відповідно до змісту задачі; уведення основних понять комбінаторики, вивчення правил додавання і множення; вивчення основних формул комбінаторики та використання їх до розв’язування задач різних рівнів складності. uk
dc.description.abstract The thesis presents a scientific based methods system of forming combinatorial knowledge and skills while learning mathematics in school. This dissertation is being accomplished according to the system of psychological and pedagogical conformities to natural laws of studying. The research solved the problem of forming combinatorial knowledge and skills while learning mathematics in school on different levels of the education process considering age and individual peculiarities of students with the help of a specially chosen system of corresponding tasks. The methods to form pupil's combinatorial knowledge and skills have been worked out, which are characterized by staging as follows: constructing and using different visual aids to present combinatorial models according to the plot of the problem; introduction of basic combinatorial concepts, studying the rules of adding and multiplying; studying basic formulas and using them to solve problems of different levels of complexity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комбінаторні знання та вміння uk
dc.subject розвиток мислення uk
dc.subject вивчення математики в основній школі uk
dc.subject combinatorial knowledge and skills uk
dc.subject development of thinking uk
dc.subject learning mathematics in school uk
dc.title Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі uk
dc.title.alternative Forming combinatorial knowledge and skills while learning mathematics in school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.851


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу