Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Координаційні здібності у фізичному вихованні. Теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чупрун, Н.
dc.date.accessioned 2023-09-08T07:10:22Z
dc.date.available 2023-09-08T07:10:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чупрун, Н. Координаційні здібності у фізичному вихованні. Теоретичний аспект / Н. Чупрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 11К (156). - С. 60-63. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41649
dc.description.abstract Мета роботи – проаналізувати стан проблеми координаційних здібностей в науково-методичній літературі та практиці фізичного виховання. Методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичної літератури. Результати дослідження: зроблено аналіз підходів науковців до визначення поняття «координаційних здібностей», їх природи та структури, факторів і чинників впливу, що визначають успішність їх розвитку. Аналіз літературних джерел показав, що в галузі фізичного виховання і спорту сформувались два відносно самостійних методологічні підходи до вивчення координаційних здібностей. Висновок - науковці пропонують значну кількість визначень координаційних здібностей та різні підходи до виявлення їхньої сутності, за якими виділяють різне число складових координаційних здібностей і вкладають у них різний зміст, використовуючи різноманітні терміни та поняття. uk
dc.description.abstract The purpose of the work is to analyze the state of the problem of coordination abilities in the scientific and methodological literature and practice of physical education. Research methods - analysis and generalization of scientific and methodical literature. Research results: an analysis of the approaches of scientists to the definition of the concept of "coordinative abilities", their nature and structure, factors and influencing factors that determine the success of their development was made. The analysis of literary sources showed that two relatively independent methodological approaches to the study of coordination abilities were formed in the field of physical education and sports. Conclusions. The analysis of literary sources confirmed the significant interest of physical education and sports specialists in the role and essence of coordination in the process of managing motor actions, mastering motor skills and developing physical qualities. Scientists offer a significant number of definitions of coordination abilities and different approaches to identifying their essence, according to which they distinguish a different number of components of coordination abilities and put different meanings into them, using various terms and concepts. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject спритність uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject coordination abilities uk
dc.subject dexterity uk
dc.subject physical education uk
dc.title Координаційні здібності у фізичному вихованні. Теоретичний аспект uk
dc.title.alternative Coordination skills in physical education. Theoretical aspect uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.11К(156).13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу