ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Т. П. | |
dc.contributor.author | Данилко, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-08T06:57:06Z | |
dc.date.available | 2023-09-08T06:57:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кравченко, Т. П. Вплив використання засобів боксу в освітньому процесі на розвиток рухових якостей та ставлення до здоров’я у хлопчиків 10-12 років / Т. П. Кравченко, В. М. Данилко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 11К (156). - С. 33-40. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41643 | |
dc.description.abstract | Сучасність ставить перед нами умови, в яких головним пріоритетом в формуванні гармонійно розвиненої особистості є розвиток та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. Адже саме здоров’я дітей визначає рівень добробуту, стабільності суспільства та й кожної окремої особистості, а також його майбутній розвиток. Мета дослідження вивчити та експериментально перевірити ефективність застосування засобів боксу на розвиток рухових якостей, ставлення до здоров’я та здорового способу життя в хлопчиків 10-12 років. Матеріали і методи дослідження. Для вирішення мети нами використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати дослідження. Під час проведення педагогічного експерименту перевіряли ефективність впровадженої методики проведення занять фізичної культури з використанням елементів боксу в розвитку рухових якостей хлопчиків 10-12 років, та їх ставлення до здоров’я. За результатами дослідження виявлено, що після зіставлення середніх результатів рухових якостей було виявлено достовірності відмінностей (p<0,05) серед хлопчиків 10-12 років ЕГ і КГ. Були підібрані засоби боксу для використання в навчальному процесі, а саме на уроках фізичної культури з хлопчиками 10-12 років. Висновки. Після проведення педагогічного експерименту спостерігався прогрес в показниках експериментальної групи в порівнянні з показниками контрольної. В результаті проведеного дослідження можемо зробити такі висновки, що впроваджена нами методика була ефективною, і добре впоралась з виконанням поставлених нами завдань. | uk |
dc.description.abstract | Modernity presents us with conditions in which the main priority in the formation of a harmoniously developed personality is the development and strengthening of the health of the younger generation. After all, it is the health of children that determines the level of well-being, stability of society and of each individual, as well as its future development. The purpose of the study is to study and experimentally verify the effectiveness of using boxing tools on the development of motor skills, attitudes to health and a healthy lifestyle in boys aged 10-12. Research materials and methods. To solve the goal, we used the following research methods: theoretical analysis and generalization of psychological-pedagogical and scientific-methodical literature, pedagogical observation, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. Research results. During the pedagogical experiment, the effectiveness of the implemented method of conducting physical education classes using elements of boxing in the development of motor qualities of boys aged 10-12 years and their attitude to health was checked. According to the results of the study, it was found that after comparing the average results of motor qualities, the reliability of differences (p<0.05) was found among boys aged 10-12 years of EG and CG. Boxing equipment was selected for use in the educational process, namely in physical education lessons with boys aged 10-12. Conclusions. After conducting the pedagogical experiment, progress was observed in the indicators of the experimental group in comparison with the indicators of the control group. As a result of the conducted research, we can draw the following conclusions that the technique implemented by us was effective and coped well with the tasks set by us. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | Урок фізичної культури | uk |
dc.subject | хлопчики 10-12 років | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | бокс | uk |
dc.subject | рhysical education lesson | uk |
dc.subject | boys 10-12 years old | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | health | uk |
dc.subject | boxing | uk |
dc.title | Вплив використання засобів боксу в освітньому процесі на розвиток рухових якостей та ставлення до здоров’я у хлопчиків 10-12 років | uk |
dc.title.alternative | The impact of using boxing equipment in the educational process on the development of motor skills and attitudes to health in boys aged 10-12 years | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.016:796.83 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series15.2022.11К(156).07 |