Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічна та науково-методична спадщина О. Р. Мазуркевича

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Боднар, Дмитро Миколайович
dc.date.accessioned 2023-09-07T09:54:01Z
dc.date.available 2023-09-07T09:54:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Боднар, Дмитро Миколайович. Педагогічна та науково-методична спадщина О. Р. Мазуркевича : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Боднар Дмитро Миколайович ; наук. керівник Кучинська Ірина Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Київ, 2019. - 269 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41634
dc.description.abstract У дисертації цілісно й комплексно розглянуто педагогічну та науковометодичну спадщину академіка О. Мазуркевича на засадах провідних положень теорії пізнання, діалектичних принципів взаємозв’язку та взаємообумовленості явищ, історизму, науковості, системності та об’єктивності. Запропоновано кілька провідних підходів до дослідження окресленої проблеми: біографічного, феноменологічного, синергетичного, парадигмального, герменевтики. Науково обґрунтовано роль О. Мазуркевича в історії розвитку історії педагогіки, теорії, історії методики літератури та методики шкільної літературної освіти. uk
dc.description.abstract In the dissertation research, the pedagogical and scientific and methodological heritage of academician O. Mazurkevych is studied for the first time in a holistic and complex way, on the basis of the leading positions of the theory of cognition, dialectical principles of interconnection and interdependence of phenomena, historicism, scientific character, systemacity and objectivity. Several leading approaches to studying of the outlined problem are suggested: biographical, phenomenological, synergetic, paradigmatic approaches, hermeneutics. The role of O. Mazurkevych in the history of pedagogy history development, theory, history of methodology of literature and methods of school literary education is scientifically substantiated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освіта uk
dc.subject педагогіка uk
dc.subject історія педагогіки uk
dc.subject методика літератури uk
dc.subject історія методики літератури uk
dc.subject О. Мазуркевич uk
dc.subject педагогічна спадщина uk
dc.subject педагогічна персоналія uk
dc.subject концепція шкільної літературної освіти uk
dc.subject реформування освіти uk
dc.subject education uk
dc.subject pedagogy uk
dc.subject history of pedagogy uk
dc.subject methodology of literature uk
dc.subject history of methodology of literature uk
dc.subject O. Mazurkevych uk
dc.subject pedagogical heritage uk
dc.subject pedagogical personality uk
dc.subject concept of school literary education uk
dc.subject reforming of education uk
dc.title Педагогічна та науково-методична спадщина О. Р. Мазуркевича uk
dc.title.alternative Pedagogical and scientific-methodical heritage of O. R. Mazurkevych uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013(477)(092)(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics