Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання методу аналізу ситуацій в підготовці фахівців з фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвійчук, Т. Ф.
dc.contributor.author Соловйов, В. Ф.
dc.contributor.author Окопний, А. М.
dc.date.accessioned 2023-09-07T08:24:18Z
dc.date.available 2023-09-07T08:24:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Матвійчук, Т. Ф. Використання методу аналізу ситуацій в підготовці фахівців з фізичної культури / Т. Ф. Матвійчук, В. Ф. Соловйов, А. М. Окопний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 6К (135). - С. 140-143. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41609
dc.description.abstract Навчання за інтерактивними технологіями у ЗВО дозволяє навчити фахівців з фізичної культури позитивно ставитись до себе та інших, більш досконало оперувати матеріалом, володіти навичками успішного спілкування, роботи з аудиторією, вербальної та невербальної поведінки, постійно вдосконалювати свої знання й уміння. Методи ситуаційного аналізу дозволяють оптимально вирішувати одночасно три педагогічні задачі: викладач має можливість повністю управляти навчальним процесом; забезпечується включення в активну роботу всіх студентів; встановлюється зворотній зв’язок і постійний контроль за процесом засвоєння знань і якістю навчання. Метод аналізу ситуацій в процесі підготовки фахівців з фізичної культури є ефективним за рахунок досягнення наступних цілей: розвиток аналітичного мислення, здійснення аналізу в динаміці; здобуття практичних навичок роботи з інформацією – виділення, структурування і ранжування по значимості проблем; набуття управлінських і професійних рішень; формування здібності обирати оптимальні варіанти ефективної взаємодії з іншими людьми; актуалізація та критика досвіду учасників ситуаційного аналізу; руйнування стереотипів мислення, відмова від попереднього негативного досвіду; підвищення мотивації і демократизації навчального процесу. uk
dc.description.abstract Modern educational environment, to intensify the learning process, requires the use of active learning methods, the main purpose of which is to include students in activities, the development of practical skills and abilities. The use of active teaching methods allows the teacher not only to influence the formation of skills and abilities of creative and intellectual development of students, change their motivation, but also to gain innovative practical experience to solve intellectual, creative, deadlock and crisis problems. Training in interactive technologies in free economic education allows to train specialists in physical culture to treat themselves and others positively, to operate the material better, to have skills of successful communication, work with the audience, verbal and nonverbal behavior, constantly improve their knowledge and skills. Methods of situational analysis allow to optimally solve three pedagogical tasks simultaneously: the teacher has the opportunity to fully manage the learning process; inclusion in active work of all students is provided; feedback and constant control over the process of learning and the quality of learning are established. The method of situation analysis in the process of training specialists in physical culture is effective due to the achievement of the following goals: the development of analytical thinking, the implementation of analysis in the dynamics; acquisition of practical skills in working with information - highlighting, structuring and ranking the importance of problems; acquisition of managerial and professional decisions; formation of the ability to choose the best options for effective interaction with other people; actualization and critique of the experience of participants in situational analysis; breaking stereotypes of thinking, abandonment of previous negative experiences; increase motivation and democratization of the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject метод аналізу ситуацій uk
dc.subject інтерактивні технології uk
dc.subject здобувач освіти uk
dc.subject фахівець з фізичної культури uk
dc.subject situation analysis method uk
dc.subject interactive technologies uk
dc.subject student uk
dc.subject specialist in physical culture uk
dc.title Використання методу аналізу ситуацій в підготовці фахівців з фізичної культури uk
dc.title.alternative The use of the method of situation analysis in the training of specialists in physical culture uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.091.33 – 027.22:796.071.4
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2020.6К(135).28


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу