Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Свистунов, Олексій Юрійович
dc.date.accessioned 2012-02-06T11:13:45Z
dc.date.available 2012-02-06T11:13:45Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Свистунов, Олексій Юрійович. Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Ю. Свистунов ; наук. кер. О. І. Песін ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/415
dc.description.abstract Обгрунтовано ідею цілеспрямованого та систематичного використання модельного експерименту у навчанні фізики як ефективного засобу формування наукових понять у школярів. Проаналізовано фактори, що зумовлюють необхідність застосування модельних дослідів як засобу формування фізичних понять. Виявлено дидактичні функції модельного експерименту, що використовується з метою формування наукових понять. Установлено психолого-дидактичні вимоги, які повинен задовольняти модельний експеримент як засіб формування наукових понять. Відповідно до встановлених вимог розроблено систему вдосконаленого модельного експерименту з теми "Електричне поле", яка містить більше 40-ка демонстраційних і фронтальних дослідів. Запропоновано методику використання розробленого експерименту на уроках фізики у процесі вивчення старшокласниками цієї теми. За результатами проведеного експерименту з'ясовано, що використання методики формування понять електродинаміки забезпечує високу якість сформованості понять, що вивчаються. ru_RU
dc.description.abstract The thesis states the idea of systematic and purposeful usage of the educational model experiment in teaching physics as a powerful tool to build scientific concepts of pupils. It analyses factors which give grounds for using model experiments as a tool to form scientific concepts, and reveals didactic functions that the model experiment used to build scientific concepts must possess. Psychological-didactic requirements for the model experiment used as a tool to build scientific concepts are formulated. In accordance with the established requirements a system of the advanced model experiment on “Electric Field” subject has been developed. It possesses more then forty demonstrational and frontal experiments. A methodic to use the developed experiment to teach the above subject in high school course on Physics has been suggested. During pedagogic experiment it was discovered that a methodic to build concepts of Electrodynamics based on the advanced educational experiment leads to higher level of understanding of the studied concepts. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject формування наукових понять ru_RU
dc.subject навчальна модель ru_RU
dc.subject моделювання ru_RU
dc.subject навчальний модельний експеримент ru_RU
dc.subject електричне поле ru_RU
dc.subject електродинаміка ru_RU
dc.subject building of scientific concepts ru_RU
dc.subject educational model ru_RU
dc.subject modeling ru_RU
dc.subject educational model experiment ru_RU
dc.subject electric field ru_RU
dc.subject electrodynamics ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:53 ru_RU
dc.title Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics