Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історичні віхи та концепції парадигми ерготерапії – ключ до розуміння професії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Закаляк, Н. Р.
dc.contributor.author Герасименко, О. С.
dc.date.accessioned 2023-09-07T07:48:01Z
dc.date.available 2023-09-07T07:48:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Закаляк, Н. Р. Історичні віхи та концепції парадигми ерготерапії – ключ до розуміння професії / Н. Р. Закаляк, О. С. Герасименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 6К (135). - С. 93-97. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41599
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі підготовки фахівців з ерготерапії для сфери реабілітації в галузі охорони здоров’я України. Досвід європейських країн, де ерготерапія, як професія вже існує багато десятиліть, неодмінно треба використовувати у процесі підготовки бакалаврів з ерготерапії в Україні. Вивчення іноземного науково-практичного досвіду показує, що чільне місце в навчальному контенті бакалаврських освітніх програм з ерготерапії належить базовим знанням, які є необхідними для ерготерапевтичних професій. Розуміння витоків ерготерапії сприяє створенню систематизованої бази для теорії та практики в галузі, кращому розумінню студентами різних спеціалізацій в ерготерапії і сучасної ситуації. Значна увага в системі базових знань приділяється також концепції парадигми ерготерапії, професійному мисленню, як важливій навичці ерготерапевта, та основам науки про заняттєву активність. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of training occupational therapy specialists for the field of rehabilitation in the sphere of health care in Ukraine. The experience of European countries, where occupational therapy as a profession has existed for many decades, must be used in the training of bachelors in occupational therapy in Ukraine. The study of foreign scientific and practical experience shows that a prominent place in the educational content of bachelor's degree programs in occupational therapy belongs to the basic knowledge that is necessary for occupational therapy professions. Understanding the historical origins of occupational therapy contributes to the creation of a systematic basis for theory and practice in the field, a better understanding by students of different specializations in occupational therapy and the current situation. Considerable attention in the system of basic knowledge is also paid to the concept of the occupational therapy paradigm, professional reasoning as an important skill of the occupational therapist, and the basics of the science of occupational activity. Throughout the history of occupational therapy, therapeutic exercise has been the common core of various approaches to intervention. The use of occupational activity as a therapeutic method is the essence of the profession of occupational therapy. Occupational therapy and occupational science are closely linked: occupational science studies activity, and occupational therapy embodies it. All over the world, occupational therapy is a separate science-based profession and occupational therapists strive to maintain and develop this status of the profession in the future. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject ерготерапія uk
dc.subject парадигма ерготерапії uk
dc.subject заняттєва активність uk
dc.subject клінічні міркування uk
dc.subject заняттєва наука uk
dc.subject occupational therapy uk
dc.subject occupational therapy paradigm uk
dc.subject occupation uk
dc.subject clinical reasoning uk
dc.subject occupational science uk
dc.title Історичні віхи та концепції парадигми ерготерапії – ключ до розуміння професії uk
dc.title.alternative Historical milestones and concepts of the occupational therapy paradigm are the key to understanding the profession uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 615.8-051
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2020.6К(135).19


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу