Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барна, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2023-09-06T12:26:10Z
dc.date.available 2023-09-06T12:26:10Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Барна, Ольга Василівна. Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02– теорія та методика навчання (інформатика) / Барна Ольга Василівна ; наук. керівник Морзе Наталія Вікторівна ; Чортківський інститут підприємництва і бізнесу Тернопільського національного економічного університету. - Київ, 2009. - 270 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41573
dc.description.abstract У дисертації визначено понятійний апарат, структуру і особливості формування мотивів навчальної діяльності учнів 13-15 років в процессі навчання інформатики. У дослідженні подано стан вирішення проблеми мотивації навчання учнів середнього шкільного віку у психолого-педагогічній, науково-методичній літературі та педагогічній практиці; уточнено поняття мотивації навчання інформатики, узагальнено структуру мотиву, запропоновано класифікацію мотивів навчання інформатики за сучасних умов, окреслено мотиваційні важелі навчання інформатики, узагальнено передовий педагогічний досвід формування позитивної мотивації підлітків до навчання, адаптовано його для навчання інформатики у 7–9-х класах. Розроблено та експериментально перевірено методичну систему навчання інформатики у 7-9-х класах загальноосвітньої школи, спрямовану на формування позитивної мотивації школярів до навчання. Результати дослідження впроваджено у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. uk
dc.description.abstract Educational activity motivation conceptual system, structure and formation peculiarities of the 13-15 year old students in the process of learning informatics are determined in the dissertation. The middle school aged students studies motivation problems and the state of their solution in the psychological, scientific – methodological literature and in the pedagogical practice are given in the investigation; the concept of informatics studies motivation is elaborated; the reason’s structure is generalized; reasons for studies and informatics classification under the present day circumstances are suggested; the informatics reasonable means are outlined; advanced pedagogical experience of the teenagers’ positive motivation concerning studies are generalized; it is adapted to the informatics studies in the 7th-9th forms. The methodical system of informatics studies in the 7th-9th form students of the general educational establishments aimed at the students positive motivation to studies is worked out and experimentally checked. Results of the investigation are inculcated into the educational process of the general educational establishments. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мотиваційна сфера uk
dc.subject формування позитивної мотивації uk
dc.subject навчання інформатики uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject інформатичні компетентності uk
dc.subject методи активного навчання uk
dc.subject метод проектів uk
dc.subject сервіси Веб 2.0 uk
dc.subject motivational sphere uk
dc.subject the formation of positive motivation uk
dc.subject computer training uk
dc.subject teenage age uk
dc.subject IT competencу uk
dc.subject methods of active learning uk
dc.subject method of projects uk
dc.subject Web 2.0 services uk
dc.title Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів uk
dc.title.alternative Computer science studies motivation of the 7th -9 th form students of the general educational establishments uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу