Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балашова, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-09-06T12:16:21Z
dc.date.available 2023-09-06T12:16:21Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Балашова, Ольга Олександрівна. Медіамистецтво: філософсько-антропологічний вимір : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 – філософська антропологія, філософія культури / Балашова Ольга Олександрівна ; наук. керівник Мєднікова Галина Сергіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 184 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41569
dc.description.abstract У дисертації розглядається медіамистецтво - феномен сучасної візуальноорієнтованої медіакульутри, його сутність та характерні особливості, що симптоматично діагностують стан сучасної людини. Підґрунтям філософсько-антрополоігчного аналізу медіамистецтва стала соціальна теорія Нікласа Лумана, що дозволяє розглядати мистецтво невіддільно від загального соціокультурного контексту, як один з його необхідних механізмів – в даному випадку, механізму самоопису та саморегуляції культури. Фундаментальні зрушення у світовідчутті сучасної людини – онтологічна невизначеність часопросторових характеристик медіасередовища - поступово виявляються в медіамистецтві, найвищою цінністю якого є комунікація. У ході дослідження було розроблено парадигму аналізу медіа-арта, для чого було здійснено вихід за межі традиційного категоріального апарату. Значну частину роботи присвячено аналізу практики медіа-арата, на ґрунті якого були зроблені важливі висновки щодо змін у світосприйнятті сучасної людини. uk
dc.description.abstract The dissertation studies media art – the phenomenon of contemporary visuallybased media culture, its essence and peculiar features, which indicantly diagnose the condition of today’s human. The groundwork of the philosophic-anthropological analysis of media art is Niklas Luhmann’s social theory, which esteems art inseparably from general sociocultural context, as one of its essential mechanisms – herein, the mechanism of culture self-description and selfregulation. Foundational changes in the outlook of contemporary human, which is ontologistic ambiguity of media field spatiotemporal peculiarities, gradually appear within media art which axiological culmination is communication. Media art analysis paradigm was worked out in the course of the research, which appealed to stepping out of traditional categorical instrument framework. A lion’s share of the research is dedicated to the media art practice analysis, which signified the conclusions indicating substantial changes in the outlook of contemporary human. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject медіамистецтво uk
dc.subject медіакультура uk
dc.subject медіареальність uk
dc.subject візуальна антропологія uk
dc.subject візуальне мислення uk
dc.subject віртуальний простір uk
dc.subject інтерактивність uk
dc.subject комунікативний образ uk
dc.subject media art uk
dc.subject media culture uk
dc.subject media reality uk
dc.subject visual anthropology uk
dc.subject visual thinking uk
dc.subject virtual space uk
dc.subject interactivity uk
dc.subject communicative image uk
dc.title Медіамистецтво: філософсько-антропологічний вимір uk
dc.title.alternative Media Art: philosophically-anthropological dimention uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 130.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу