Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бай Бінь
dc.date.accessioned 2023-09-06T12:09:38Z
dc.date.available 2023-09-06T12:09:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бай Бінь. Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Бай Бінь ; наук. керівник Реброва Олена Євгенівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2014. - 241 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41567
dc.description.abstract У дисертації актуалізовано питання художньо-виконавського процесу в фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики України і Китаю. Для цього докладно розглянуто та досліджено феномен звуко-тембральних уявлень у контексті розвитку акустично-демпферної системи фортепіано. Звуко-тембральні уявлення представлені у вигляді цілісного утворення, що складається з наступних компонентів: тембрально-інформаційного, операційного; художньо-образного, аперцептивно-асоціативного; виконавсько-технологічногой, творчо-самостійного. Педагогічна діагностика звуко-тембральних уявлень здійснюється за допомогою когнітивноінформаційного, операційного; тембрально-перцептивного, мотиваційного та творчо-виконавського, функціонального критеріїв. Експериментальне дослідження довело ефективність поетапності формування звуко-тембральних уявлень, а саме за поступовістю таких етапів: аналітичнорефлексивний, компетентнісний; виконавсько-технологічний, розвиваючий, інноваційно-акустичний, творчий. Методика формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики України і Китаю має ґрунтуватися на антропологічному, інноваційно-технологічному, синестезійному, полімодальному, компетентнісному, компаративістському підходах. uk
dc.description.abstract The subject, actualized in this dissertation, is connected with the process of artistic performance during piano preparation of future teachers of music in Ukraine and China. The phenomenon of sound and timbre views in the context of the development of acoustical-damper system of the piano was examined and investigated carefully. Sound and timbre views are presented by the form of integral education, which consists of the following components: timbre-informational, operational, artistic-figurative, apperceptional-associative, executive-technological, creatively independent components. Pedagogical diagnosis of sound and timbre views is made due to cognitive information, operational, timbre-perceptual, motivational and creatively-performing, functional criteria. Experimental study proved the efficiency of gradual formation of sound and timbre views, particularly paying attention to such stages: analytical-reflexive, competent; executive-technological, developing, innovative-acoustic, creative. The method, used to form sound and timbre views of the future teachers of music of Ukraine and China, should be based on the anthropological, technological-innovative, synthesis, multimodal, competent, comparative approaches. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject тембральний слух uk
dc.subject звуко-тембральні уявлення uk
dc.subject художньо-виконавський процес uk
dc.subject фортепіанна підготовка майбутніх учителів музики uk
dc.subject timbre hearing uk
dc.subject sound and timbre view uk
dc.subject artistic and performing process uk
dc.subject piano preparation of future teachers of music uk
dc.title Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання uk
dc.title.alternative Formation of sound and timbre views of future teachers of music in the process of studying piano uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.013+780.71


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу