У дисертації актуалізовано питання художньо-виконавського процесу в фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики України і Китаю. Для цього докладно розглянуто та досліджено феномен звуко-тембральних уявлень у контексті розвитку акустично-демпферної системи фортепіано. Звуко-тембральні уявлення представлені у вигляді цілісного утворення, що складається з наступних компонентів: тембрально-інформаційного, операційного; художньо-образного, аперцептивно-асоціативного; виконавсько-технологічногой, творчо-самостійного. Педагогічна діагностика звуко-тембральних уявлень здійснюється за допомогою когнітивноінформаційного, операційного; тембрально-перцептивного, мотиваційного та творчо-виконавського, функціонального критеріїв. Експериментальне дослідження довело ефективність поетапності формування звуко-тембральних уявлень, а саме за поступовістю таких етапів: аналітичнорефлексивний, компетентнісний; виконавсько-технологічний, розвиваючий, інноваційно-акустичний, творчий. Методика формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики України і Китаю має ґрунтуватися на антропологічному, інноваційно-технологічному, синестезійному, полімодальному, компетентнісному, компаративістському підходах.
The subject, actualized in this dissertation, is connected with the process of artistic performance during piano preparation of future teachers of music in Ukraine and China. The phenomenon of sound and timbre views in the context of the development of acoustical-damper system of the piano was examined and investigated carefully. Sound and timbre views are presented by the form of integral education, which
consists of the following components: timbre-informational, operational, artistic-figurative, apperceptional-associative, executive-technological, creatively independent components.
Pedagogical diagnosis of sound and timbre views is made due to cognitive information, operational, timbre-perceptual, motivational and creatively-performing, functional criteria. Experimental study proved the efficiency of gradual formation of sound and timbre views, particularly paying attention to such stages: analytical-reflexive, competent; executive-technological, developing, innovative-acoustic, creative. The method, used to form sound and timbre views of the future teachers of music of Ukraine and China, should be based on the anthropological, technological-innovative, synthesis, multimodal, competent, comparative approaches.