Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ашихміна, Наталія Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-09-06T11:50:11Z
dc.date.available 2023-09-06T11:50:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Ашихміна, Наталія Віталіївна. Розвиток адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ашихміна Наталія Віталіївна ; наук. керівник Білова Наталія Костянтинівна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Одеса, 2011. - 280 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41561
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему розвитку адаптивних здібностей першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах. Уточнено сутність, зміст, структуру адаптації до навчання у вишах. Розглянуто специфіку музичного навчання у педагогічних університетах. Науково обґрунтовано сутність, зміст, компонентну структуру адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання. Доведено, що адаптивні здібності до музичного навчання є індивідуально-психічними властивостями, що свідчать про наявні й потенційні пристосувальні можливості студентівпершокурсників до опанування фахових компетенцій у галузі музичної освіти, забезпечуючи внутрішньо вмотивовані позитивні зміни їхньої ціннісної, інтелектуальної та емоційної сфери щодо успішного функціонування в новому художньо-педагогічному середовищі. Визначено критерії, показники та рівні розвиненості адаптивних здібностей першокурсників до музичного навчання. У дисертації розроблено та експериментально перевірено методичну модель розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах. uk
dc.description.abstract The Dissertation research covers a topical problem – design methods of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities. The essence, content, structures of adaptation to the education in higher educational establishment are stipulated in this scientific work. Specific characters of the musical education in Pedagogical Universities are specified. The essence, content, component structures, adaptive abilities for the first-year students to the musical education are scientifically substantiated. It is proved that adaptive abilities to the musical education are individual mental peculiarities of the first-year students, which define available and potential adaptive abilities of students as well as executive inwardly motivated positive changes of theirs emotional, intellectual and axiological factors concerning successful functioning in the field of the educational artistically-pedagogic environment in the process of mastering professional competences in the musical education. Criteria, aspects as well as levels of the development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education are identified. In the Dissertation a methodological model of the development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities is disclosed and experimentally inspected. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject адаптивні здібності uk
dc.subject музичне навчання uk
dc.subject комфортне художньо-педагогічне середовище uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject особистісні зміни uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject самопроектування uk
dc.subject методика розвитку адаптивних здібностей uk
dc.subject adaptive abilities uk
dc.subject musical education uk
dc.subject comfortable art-pedagogical environment uk
dc.subject interaction uk
dc.subject personality changes uk
dc.subject intellect uk
dc.subject reflection uk
dc.subject self-designing uk
dc.subject methods of adaptive abilities uk
dc.title Розвиток адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах uk
dc.title.alternative The development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378+78+62–182.7


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics