Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Артімонова, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned 2023-09-06T11:33:03Z
dc.date.available 2023-09-06T11:33:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Артімонова, Тетяна Петрівна. Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Артімонова Тетяна Петрівна ; наук. керівник Андрущенко Віктор Петрович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 175 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41557
dc.description.abstract Робота презентує зміст нової парадигми системи цінностей і ціннісних орієнтацій студентської молоді, яка формується в період ринкових та демократичних трансформацій, враховує ментальність українського народу, його традиції, культуру, забезпечує дієвість і творчу активність молоді. Визначено, що проблема ціннісного дискурсу студентської молоді є традиційною у філософії освіти й одночасно, новою й актуальною, особливо для трансформаційних суспільств, які характеризуються змінною динамікою розвитку, руйнацією усталених, пошуком та утвердженням новітніх світоглядно-ціннісних пріоритетів. Доведено, що поняття «цінності», зберігаючи традиційно визначений філософсько-світоглядний зміст, в трансформаційному суспільстві одночасно доповнюється новими характеристиками, обумовленими своєрідним духом епохи, логікою змін, які дозволяють говорити про «нову парадигму цінностей», що утверджується у цьому суспільстві. Подано механізм формування ціннісних орієнтацій молоді. uk
dc.description.abstract The work presents a content of the new paradigm of system of values and value orientations of students, that is formed in the period of market and democratic transformations, takes into account the mentality of the Ukrainian people, its traditions, culture and ensures the effective and creative activity of youth. It is determined that the problem of value discourse of students is traditional in the philosophy of education and at the same time new and urgent, especially for the transformational societies, characterized by variable growth dynamics, destruction of steady value-ideological priorities, search and establishment of the new ones. It is proved, that the concept of "value", preserving its traditionally defined philosophical and ideological content, in transformational society is simultaneously supplemented with new features, determinable by the original spirit of the era, the logics of the changes, that allow us to speak about a “new paradigm of values”, that are establishing in this society. Mechanism of formation of the value orientations of youth is given. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject студентство uk
dc.subject освіта uk
dc.subject світогляд uk
dc.subject цінності uk
dc.subject ціннісний дискурс uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject аксіологія uk
dc.subject ринкові та демократичні трансформації uk
dc.subject students uk
dc.subject education uk
dc.subject world outlook uk
dc.subject values uk
dc.subject value discourse uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject axiology uk
dc.subject market and democratic transformations uk
dc.title Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій uk
dc.title.alternative Value discourse of students in times of market and democratic transformations uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc (124.5:141.7)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу