ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кушнір, Л. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Кібенко, Л. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Горячок, І. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:22:10Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:22:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кушнір, Л. О. Діяльнісний підхід при організації змішаного навчання здобувачів освіти / Л. О. Кушнір, Л. М. Кібенко, І. В. Горячок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 91. – С. 141-144. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41516 | |
dc.description.abstract | Однією з фундаментальних проблем для здобувачів є низька мотивація до навчання. Це дослідження присвячене використанню діяльнісних підходів, заснованих на проєктних роботах для підвищення мотивації здобувачів та якості навчання. У публікації авторами висвітлено педагогічні можливості діяльнісного навчання при викладанні дисциплін: «Методика виховної роботи» в Хмельницькому національному університеті, «Біологічна хімія» в Комунальному закладі вищої освіти «Рівненська медична академія» та «Німецька мова за професійним спрямуванням» в Харківському державному біотехнологічному університеті. Нещодавні дослідження визнали діяльнісний підхід до навчання ефективним процесом, який спонукає здобувачів до навчання та робить його більш значущим через реальну практику з автентичними проблемами. Доведено, що в контексті діяльнісного підходу до навчання особливе місце посідає моделювальна практика та використання проєктів. Діяльнісний підхід передбачає заміщення реального об’єкта професійної діяльності його модельним логіко-почуттєвим відтворенням у вигляді опису найбільш значущих властивостей. При проведенні занять за умов змішаного навчання з урахуванням діяльнісного підходу, автори зазначають, що варто акцентувати на таких вимогах: заняття повинні використовуватися для надання нової інформації; активне вивчення конкретних ситуацій, групові дискусії, мозковий штурм і т.д.; застосування проєктного навчання, кейс-орієнтованого навчання та навчання, інтегрованого в роботу. В процесі навчання авторами був проведений експеримент: одна група здобувачів працювали з врахуванням діяльнісного підходу, а друга група, якій викладали ці ж дисципліни – за звичайною лекційною формую в процесі змішаного навчання. За результатами експерименту, було доведено, що здобувачі освіти, які працювали за методикою діяльнісного підходу мали вищі показники після проходження контрольного семестрового тестування з усіх дисциплін, які брали участь в експерименті, ніж здобувачі, що працювали по лекційному методу. | uk |
dc.description.abstract | One of the fundamental problems for students is low motivation to study. This study is devoted to the use of activity-based approaches based on project work to increase student motivation and quality of learning. In the publication, the authors high-light the pedagogical possibilities of activity-based learning in teaching disciplines: "Methods of Educational Work" at Khmelnytskyi National University, "Biological Chemistry" at the Municipal Higher Education Institution "Rivne Medical Academy" and "German for Professional Purposes" at Kharkiv State Biotechnology University. Recent studies have recognized the activity-based approach to learning as an effective process that encourages students to learn and makes it more meaningful through real-life practice with authentic problems. It has been proven that in the context of an activity-based learning approach, mode-ling practice and the use of projects have a special place. The activity-based approach involves replacing the real object of professional activity with its model logical and sensory reproduction in the form of a description of the most significant properties. When conducting classes in a blended learning environment with an activity-based approach, the authors note that the fol-lowing requirements should be emphasized: classes should be used to provide new information; active study of specific situations, group discussions, brainstorming, etc.; application of project-based learning, case-based learning, and work-integrated learning. In the course of the study, the authors conducted an experiment: one group of students worked with an activity-based approach, and the second group, which was taught the same disciplines, was taught in the usual lecture form in the process of blended learning. According to the results of the experiment, it was proved that the students who worked according to the methodology of the activity approach had higher results after passing the control semester test in all disciplines that participated in the experiment than the students who worked according to the lecture method. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.subject | діджиталізація освіти | uk |
dc.subject | проект | uk |
dc.subject | здобувачі освіти | uk |
dc.subject | дисципліни викладання | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | methodological approaches | uk |
dc.subject | digitalization of education | uk |
dc.subject | project | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | teaching disciplines | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | testing | uk |
dc.title | Діяльнісний підхід при організації змішаного навчання здобувачів освіти | uk |
dc.title.alternative | Activity-based approach in the organization of blended learning for students | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.011 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.91.29 |