Сучасне професійно-орієнтоване навчання іноземних мов передбачає використання інтенсивних форм навчальної діяльності. Рольова гра є найбільш ефективним і результативним методом навчання професійній іноземній мови. У статті розглядається використання професійно орієнтованих рольових ігор під час вивчення англійської мови. Показано, як професійно орієнтовані рольові ігри можуть бути використаними у вищих навчальних закладах, щоб спонукати студентів максимально використовувати іноземну мову на занятті. Наголошується, що види рольових ігор можуть бути різними залежно від рівня складності та навичок володіння англійською мовою студентами, тому необхідно правильно вибрати вид рольової гри, що відповідає рівню знань групи. Автори вважають, що професійно орієнтовані рольові ігри є надзвичайно корисними і можуть допомогти студентам закріпити набуті ними знання з англійської мови та навчити їх професійній мові та управлінським навичкам. При використанні професійно орієнтованих рольових ігор при викладанні англійської мови необхідно оснащення навчальної аудиторії сучасними технічними засобами навчання, щоб забезпечити ефективне використання рольових ігор. Автори вважають, що рольові ігри – це зосереджена на студентів методика викладання, що розвиває комунікативні навички спілкування. Професійно орієнтовані рольові ігри сприяють застосуванню теоретичних знань на практиці, таким чином усуваючи розрив між теорією та практикою. Рольові ігри також надзвичайно ефективні при пізнанні реального світу та для вдосконалення професійних навичок. Робота над рольовими іграми потребує гарної організаційної підготовки. Ігровий метод при викладанні англійської мови сприяє розвитку та вдосконаленню навичок усної комунікації, а також удосконалює навички співробітництва та роботи в команді. Автори звертають увагу на те, що заняття з англійської мови із застосуванням професійно орієнтованих рольових ігор ставлять студентів у реальні ситуації, допомагаючи їм освоювати такі компетенції, як здатність провести ділову зустріч, вести переговори, готувати та проводити презентації.
Modern professional-oriented teaching of foreign languages involves the use of intensive forms of educational activity. Role playing is the most efficient and effective method of studying a professional foreign language. The article examines the use of professionally oriented role-playing games when studying English. It is shown how professionally oriented role-playing games can be used in higher education institutions to encourage students to make maximum use of a foreign language at class-es. It is emphasized that the types of role-playing games can be different depending on the level of complexity and the students' English language skills, so it is necessary to correctly choose the type of role-playing game that corresponds to the level of knowledge of the group. The authors believe that professionally oriented role-playing games are extremely useful and can help students consolidate their acquired knowledge at the English language and teach them professional and management skills. When using professionally oriented role-playing games in teaching English, it is necessary to equip the classroom with modern technical teaching aids to ensure the effective use of role-playing games. The authors consider that role-playing is a stu-dent-centered teaching methodology that develops communication skills. Professionally oriented role-playing games facilitate the application of theoretical knowledge in practice, thus bridging the gap between theory and practice. Role-playing games are also extremely effective in learning about the real world and improving professional skills. Working on role-playing games requires good organizational preparation. The game method in teaching English promotes the development and improvement of oral communication skills, as well as improves cooperation and teamwork skills. The authors draw attention to the fact that English classes with the use of professionally oriented role-playing games put students in real situations, helping them master such competencies as the ability to hold a business meeting, negotiate, prepare and make presentations.