У статті розглянуто питання впливу англійських мережевих сленгових неологізмів на розвиток креативності майбутніх соціальних педагогів на заняттях з іноземної мови на засадах етичного підходу. Зазначено та обґрунтовано важливість розвитку креативності майбутніх фахівців на заняттях з іноземної мови. Доведено, що метою професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів є становлення фахівця, який розуміє значення етичної складової власних професійних обов’язків, має розвинуті особистісні, професійні, важливі якості та практичні навики в галузі професійної етики, що забезпечує вибір свідомої етичної поведінки відповідно до фахових моральних норм. Теоретично обґрунтовано структуру формування етичних домінант майбутніх соціальних педагогів. Розкрито поняття креативності та представлено її бачення з точки зору різних наукових підходів. Розкрито умови та можливості для розвитку креативності засобом англійських мережевих сленгових неологізмів. Зауважено, що творче викладання іноземної мови в університеті тісно пов’язане з емоціями, які впливають на освітні результати здобувачів освіти, інтерес, прихильність та розвиток особистості, а також соціальну атмосферу класу та навчального середовища. Запропоновано інноваційні методи та прийоми розвитку креативності на заняттях з іноземної мови засобами англійських мережевих сленгових неологізмів. Визначено, що розвиток етичних домінант майбутніх соціальних педагогів в закладах вищої освіти є процесом цілеспрямованого та регулярного впливу на особистісну сферу студентів. Наведено приклади специфічних сленгових неологізмів, що професійної лексики соціальних педагогів. Наведено приклади виконання майбутніми соціальними педагогами завдань з метою вправляння у використанні англійського мережевого сленгу.
The article examines the impact of English network slang neologisms on the development of creativity of future social pedagogues in foreign language classes based on an ethical approach. The importance of developing the creativity of future specialists in foreign language classes is indicated and substantiated. It has been proven that the purpose of professional training of future social pedagogues is to become a specialist who understands the meaning of the ethical component of one's professional duties, has developed personal, professional, important qualities and practical skills in the field of professional ethics, which ensures the choice of conscious ethical behavior in accordance with professional moral norms The structure of formation of ethical dominants of future social pedagogues is theoretically substantiated. The concept of creativity is revealed and its vision is presented from the point of view of various scientific approaches. The conditions and opportunities for the development of creativity using English network slang neologisms are revealed. It is noted that the creative teaching of a foreign language at the university is closely related to emotions, which affect the educational results of students, interest, commitment and personality development, as well as the social atmosphere of the classroom and educational environment. Innovative methods and techniques for developing creativity in foreign language classes using English online slang neologisms are proposed. It was determined that the development of ethical dominants of future social pedagogues in higher education institutions is a process of purposeful and regular influence on the personal sphere of students. Examples of specific slang neologisms from the professional vocabulary of social pedagogues are given. Examples of tasks performed by future social pedagogues with the aim of practicing the use of English online slang are given.