Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєва-Вовк, Марія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-09-01T13:13:25Z
dc.date.available 2023-09-01T13:13:25Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Алексєєва-Вовк, Марія Ігорівна. Педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Алексєєва-Вовк Марія Ігорівна ; наук. керівник Нечепоренко Лідія Сергіївна ; Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2008. - 223 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41480
dc.description.abstract У дисертації розкрито сутність процесу соціалізації студентів, виявлена роль та функції культури мовлення у процесі становлення особистості студента. Обґрунтовано критерії соціалізації студентів засобами культури мовлення: ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, дієво-творчий. На основі виділених критеріїв, визначено й охарактеризовано три рівні соціалізації студентів засобами культури мовлення: репродуктивний, продуктивноперетворювальний, творчий. Обґрунтовано педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення (соціальна спрямованість викладання навчального курсу “Культура мовлення”; використання художньої, релігійної, наукової, епістолярної, історикодокументальної літератури у процесі вивчення вказаного курсу; застосування монологічних та діалогічних форм мовленнєвої діяльності під час оволодіння культурою мовлення в межах програми позанавчальної діяльності; формування у студентів умінь у галузі ділового та педагогічного спілкування). uk
dc.description.abstract Dissertation presents theoretical and experimental approbation of student’s socialization by means of speech culture. The author presents the analysis of the basic notions of the investigation, the essence and contents of such notions as “socialization”, “speech culture”, “speech activity”. The role and functions of speech culture was revealed. Criteria of student’s socialization are proved by means of speech culture: valuable-oriental, cognitive, effective-creative. On the basis of the allocated criteria, it is certain and characterized three levels of student’s socialization by means of speech culture: reproductive, productively-converting and creative. A system of pedagogical conditions was developed: a social orientation of teaching a training course "Speech culture"; use of the art, religious, scientific, epistolary, historicaldocumentary literature during studying the specified course; application monologic and dialogical forms of speech activity during development of speech culture in extra-curriculum activity; mastering by students skills in the field of business dialogue). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject формування особистості uk
dc.subject культура мовлення uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject ділове спілкування uk
dc.subject socialization uk
dc.subject formation of the person uk
dc.subject speech culture uk
dc.subject speech activity uk
dc.subject dialogue uk
dc.subject business dialogue uk
dc.title Педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions of student’s socialization by means of speech culture uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.014.553


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу