Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Агаркова, Алла Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-08-31T11:03:15Z
dc.date.available 2023-08-31T11:03:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Агаркова, Алла Олександрівна. Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Агаркова Алла Олександрівна ; наук. керівник Чернуха Надія Миколаївна ; Луганський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2011. - 268 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41469
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах. У роботі уточнено сутність поняття «професійно-етична культура» як компонента культури особистості лікаря; виявлено сутність процесу формування професійно-етичної культури; розкрито чинники, які сприяють підвищенню ефективності процесу формування професійноетичної культури майбутніх лікарів; визначено критерії, показники і рівні сформованості професійно-етичної культури. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність визначених та впроваджених педагогічних умов у навчально-виховний процес вищих навчальних закладах. Доведено, що поєднання визначених педагогічних умов, форм, методів та методик навчально-виховної роботи, спрямованих на зростання ефективності процесу формування професійно-етичної культури, сприяє становленню особистості майбутнього лікаря, підвищенню якості освіти. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of formation future doctors’ professional-ethical culture in the institutions of higher education. In the thesis the essence of the term “professional-ethical culture” as a component of the culture of the doctor’s personality is defined more exactly; the essence of the process of professional-ethical culture’s formation is revealed; the factors promoting the efficiency of the process of professionalethical culture’s formation are discovered; the criteria and levels of generated professional-ethical culture are identified. The efficiency of pedagogical conditions ascertained and instilled into educational process of formation future doctors’ professional-ethical culture is grounded and tested. Had been proved that the consolidation of discovered pedagogical factors, forms, methods and procedures directed at the growth of efficiency of the process of professional-ethical culture’s formation promotes the future doctor’s personality formation, favours the growth of educational quality. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійно-етична культура uk
dc.subject процес формування професійноетичної культури uk
dc.subject модель професійно-етичної культури майбутнього лікаря uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject навчально-виховна робота uk
dc.subject professional-ethical culture uk
dc.subject the process of formation of professional-ethical culture uk
dc.subject the model of future doctor’s professional-ethical culture uk
dc.subject pedagogical factors (conditions) uk
dc.subject educational activity uk
dc.title Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах uk
dc.title.alternative Formation future doctors’ professional-ethical culture in the institutions of higher education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 614.25:378.043.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу