Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формирование профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Косцова, Мария Викторовна
dc.date.accessioned 2023-08-01T09:21:05Z
dc.date.available 2023-08-01T09:21:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Косцова, Мария Викторовна. Формирование профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогическая и возрастная психология / Косцова Мария Викторовна ; науч. руководитель Долинская Любовь Васильевна ; Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - Киев, 2013. – 245 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41413
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування професійної рефлеексії в студентів технічних спеціальностей. Визначені основні підходи до вивчення проблеми професійної рефлексії, структура професійної рефлексії в студентів технічного напрямку підготовки (рефлексивність, професійні схильності, здатність до прогнозування, професійна ідентичність, професійні вміння й знання), рівні (високий, середній, низький) сформованості професійної рефлексії та недостатня динаміка в процесі професійної підготовки. Розроблена модель формування професійної рефлексії з виділенням мотиваційного, компетентного, прогностичного та рефлексивного блоків, які лягли в основу авторської програми формування професійної рефлексії, спрямованої на актуалізацію ії структурних компонентів методами активного соціально-психологічного навчання. Результати апробації програми формування професійної рефлексії дозволяють рекомендувати ії до використання у вищих навчальних закладах. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of formation of professional reflection in students of technical specialities. The basic approaches to the study of professional reflection, reflection in the structure of professional engineering speciality students (reflexivity, occupational aptitude, the ability to predict, professional identity, professional skills and knowledge), level (high, medium, low) formation of professional reflection and lack of dynamics during the higher education. The model of forming occupational reflection among students of technical specialties was developed. In this model 4 substantial ranges of issues were sorted out named as motivational, competent, prognostic and reflective that underlie in the author’s program. As a result, of author’s program of forming occupational reflection among students of technical specialities implementation and approbation were revealed positive changes in actualization and development of the next components as reflectivity, occupational orientation of personality, occupational identity and сompetence as well as ability to predict. This program can be used in higher technical educational institutions. uk
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей. Результаты теоретического анализа литературы позволили определить профессиональную рефлексию как процесс реализации внутренней психической деятельности субъекта (студента) рефлексивной деятельности по отношению к психическим регуляторам профессиональной деятельности: образа самого субъекта и образа объекта деятельности. Структура профессиональной рефлексии студентов технических специальностей включает: рефлексивность, профессиональную направленность (профес-сиональные склонности в сферах: «Человек - Техника», «Человек - Знак», «Человек- Человек», мотивы обучения в ВУЗе), способность к прогнозированию, профессиональную идентичность и профессиональные знания и умения. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject рефлексивність uk
dc.subject професійна рефлексія uk
dc.subject структурні компоненти професійної рефлексії uk
dc.subject індивідуальні ресурси професійної діяльності uk
dc.subject професійна спрямованість uk
dc.subject професійна ідентичність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject прогностичні здібності uk
dc.subject reflectivity uk
dc.subject occupational reflection uk
dc.subject structural components of occupational reflection uk
dc.subject individual resources of occupational activity uk
dc.subject occupational orientation uk
dc.subject occupational identity uk
dc.subject occupational competence uk
dc.subject prognostic abilities uk
dc.subject рефлексивность uk
dc.subject профессиональная рефлексия uk
dc.subject структурные компоненты профессиональной рефлексии uk
dc.subject индивидуальные ресурсы профессиональной деятельность uk
dc.subject профессиональная направленность uk
dc.title Формирование профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей uk
dc.title.alternative Forming occupational reflection among students of technical specialties uk
dc.title.alternative Формування професійної рефлексії у студентів технічних спеціальностей uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.955.4:159.99


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics