ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гордієнко, Юлія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T11:33:35Z | |
dc.date.available | 2023-07-26T11:33:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Гордієнко, Юлія Анатоліївна. Формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Гордієнко Юлія Анатоліївна ; наук. керівник Гусак Людмила Євгенівна ; М-во освіти і науки України, Східноєвропейський нац. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 341 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41411 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. У роботі розкрито сутність полінаукового поняття «толерантність», визначено потенціал іноземної мови у процесі формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи, проаналізовано особливості студентства та дітей молодшого шкільного віку, які потрібно враховувати у підготовці майбутніх учителів до налагодження толерантної взаємодії у професійній педагогічній діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of formation of pedagogical tolerance of the future teachers of foreign languages of primary school. The essence of poly-scientific concept "tolerance" has been revealed, the potential of a foreign language in the process of formation of pedagogical tolerance of future teachers has been defined, the peculiarities of students and children of junior school age which should be taken into account in the preparation of future teachers for establishing tolerant interaction in professional pedagogical activity, have been analyzed. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | педагогічна толерантність | uk |
dc.subject | майбутній учитель іноземних мов початкової школи | uk |
dc.subject | модель формування педагогічної толерантності | uk |
dc.subject | теоретичні основи | uk |
dc.subject | межі толерантності | uk |
dc.subject | професійна мотивація | uk |
dc.subject | спрямованість особистості | uk |
dc.subject | комунікативна толерантність | uk |
dc.subject | стиль спілкування | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | адаптивність до агресії | uk |
dc.subject | конфліктологічна компетентність | uk |
dc.subject | рефлексивна компетентність | uk |
dc.subject | толерантна взаємодія | uk |
dc.subject | pedagogical tolerance | uk |
dc.subject | future teacher of foreign languages of primary school | uk |
dc.subject | model of formation of pedagogical tolerance | uk |
dc.subject | theoretical bases | uk |
dc.subject | limits of tolerance | uk |
dc.subject | professional motivation | uk |
dc.subject | personal orientation | uk |
dc.subject | communicative tolerance | uk |
dc.subject | style of communication | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.subject | adaptability to aggression | uk |
dc.subject | conflict competence | uk |
dc.subject | reflexive competence | uk |
dc.subject | tolerant interaction | uk |
dc.title | Формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи | uk |
dc.title.alternative | The formation of pedagogical tolerance of future foreign languages teachers of primary school | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.31:[373.3.016:811]:172.3(043.5) |