Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордієнко, Юлія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-07-26T11:33:35Z
dc.date.available 2023-07-26T11:33:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гордієнко, Юлія Анатоліївна. Формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Гордієнко Юлія Анатоліївна ; наук. керівник Гусак Людмила Євгенівна ; М-во освіти і науки України, Східноєвропейський нац. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 341 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41411
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. У роботі розкрито сутність полінаукового поняття «толерантність», визначено потенціал іноземної мови у процесі формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи, проаналізовано особливості студентства та дітей молодшого шкільного віку, які потрібно враховувати у підготовці майбутніх учителів до налагодження толерантної взаємодії у професійній педагогічній діяльності. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of formation of pedagogical tolerance of the future teachers of foreign languages of primary school. The essence of poly-scientific concept "tolerance" has been revealed, the potential of a foreign language in the process of formation of pedagogical tolerance of future teachers has been defined, the peculiarities of students and children of junior school age which should be taken into account in the preparation of future teachers for establishing tolerant interaction in professional pedagogical activity, have been analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна толерантність uk
dc.subject майбутній учитель іноземних мов початкової школи uk
dc.subject модель формування педагогічної толерантності uk
dc.subject теоретичні основи uk
dc.subject межі толерантності uk
dc.subject професійна мотивація uk
dc.subject спрямованість особистості uk
dc.subject комунікативна толерантність uk
dc.subject стиль спілкування uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject адаптивність до агресії uk
dc.subject конфліктологічна компетентність uk
dc.subject рефлексивна компетентність uk
dc.subject толерантна взаємодія uk
dc.subject pedagogical tolerance uk
dc.subject future teacher of foreign languages of primary school uk
dc.subject model of formation of pedagogical tolerance uk
dc.subject theoretical bases uk
dc.subject limits of tolerance uk
dc.subject professional motivation uk
dc.subject personal orientation uk
dc.subject communicative tolerance uk
dc.subject style of communication uk
dc.subject empathy uk
dc.subject adaptability to aggression uk
dc.subject conflict competence uk
dc.subject reflexive competence uk
dc.subject tolerant interaction uk
dc.title Формування педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов початкової школи uk
dc.title.alternative The formation of pedagogical tolerance of future foreign languages teachers of primary school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.31:[373.3.016:811]:172.3(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу