Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню й експериментальному вивченню проблеми психологічних чинників розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів у медійному просторі. Проведено аналіз філософської, педагогічної та психологічної літератури присвяченої темі дослідження. Проаналізовано основні підходи (діяльнісний, когнітивний, системний, акмеологічний, аксіологічний, компетентнісний) та напрямки (гуманістичний та біхевіорестичний) до
вивчення досліджуваного феномену. Аналіз поглядів науковців на комунікативну компетентність майбутніх психологів у медійному просторі показав, що медійний аспект є новим як у діяльності психолога, так і в науково-психологічних дослідженнях. У психолого-педагогічній літературі розглядаються лише деякі аспекти комунікативної компетентності у медійному просторі.
The thesis is devoted to the theoretical substantiation and experimental study of the problem of psychological factors of development of future psychologists’ communicative competence in the media space. An analysis of the philosophical, pedagogical and psychological literature dedicated to the topic of the study was carried out. The main approaches (dial, cognitive, systemic, acmeological, axiological, competence) and directions (humanistic and behavioristic) to the study of the studied phenomenon are analyzed. The analysis of scientists' views on the future psychologists’ communicative
competence n the media space showed that the media aspect is new both in the work of a psychologist and in scientific and psychological research. In the psychological and pedagogical literature, only some aspects of communicative competence in the media space are considered.