Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль мистецтва у підготовці сучасного педагога: освітньо-філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корінець, Зеновій Михайлович
dc.date.accessioned 2023-07-24T08:51:45Z
dc.date.available 2023-07-24T08:51:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Корінець, Зеновій Михайлович. Роль мистецтва у підготовці сучасного педагога: освітньо-філософський аналіз : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Корінець Зеновій Михайлович ; наук. керівник Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 194 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41365
dc.description.abstract У дисертації вперше у вітчизняному філософсько-освітньому дискурсі здійснено філософську концептуалізацію ролі мистецтва у підготовці сучасного вчителя. Автором досліджується феномен естетичного виховання у сучасному дискурсі філософії освіти, аналізується потенціал єдності навчання та виховання як стрижневої засади філософії підготовки сучасного вчителя. Також робиться звернення до дослідження викликів демократизації освіти до засад естетичного виховання вчителів, розкривається потенціал естетичного виховання у подоланні викликів екранної культури до педагогічної освіти. Особливу увагу в дисертації присвячено дослідженню потенціалу мистецтва для розв’язання протиріч освітнього середовища в добу глобалізації, а також розкриттю ролі естетичного виховання в якості засобу подолання посттоталітарної спадщини в український освіті. У дисертації продемонстрована відмінність особистості вчителя від інших суб’єктів процесу естетичного виховання та запропоновано авторську дефініцію поняття «естетичне виховання сучасного педагога». uk
dc.description.abstract The philosophical conceptualization of the role of art in modern teacher training is performed for the first time at the national philosophical and educational discourse. The author examines the phenomenon of aesthetic education in the contemporary discourse of philosophy of education, analyzes the potential of unity of training and education as a core of philosophical principles of modern teacher preparation. The research references to the research of the challenges of democratization of education to the principles of aesthetic education teachers revealed. It is also discovered the potential of aesthetic education in addressing the challenges of screen culture to teacher education. A special place in the dissertation studies dedicated to potential of art to solve contradictions of educational environment in the era of globalization. The role of aesthetic education as a means of overcoming the post-totalitarian heritage in Ukrainian education is also disclosure of the research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject естетика uk
dc.subject естетичне виховання uk
dc.subject демократизація uk
dc.subject діалог uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject педагогічна освіта uk
dc.subject сучасний вчитель uk
dc.subject aesthetics uk
dc.subject aesthetic education uk
dc.subject democracy uk
dc.subject dialogue uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject the arts uk
dc.subject teacher education uk
dc.subject modern teacher uk
dc.title Роль мистецтва у підготовці сучасного педагога: освітньо-філософський аналіз uk
dc.title.alternative The role of arts for modern teacher preparation: educational-philosophical analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:378.011.3-057]:7


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу