Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні чинники розвитку рівня домагань підлітків в учбовій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лабінська, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-07-24T08:40:26Z
dc.date.available 2023-07-24T08:40:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лабінська, Світлана Миколаївна. Психологічні чинники розвитку рівня домагань підлітків в учбовій діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Лабінська Світлана Миколаївна ; наук. керівник Ставицька Світлана Олексіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 216 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41364
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі психологічних чинників розвитку рівня домагань підлітків в учбовій діяльності. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення феномена рівня домагань та його чинників, визначено сутність поняття «рівень домагань підлітків в учбовій діяльності», обґрунтовано критерії (здатність висувати мету у відповідності з власними можливостями; вміння враховувати попередні досягнення при постановці нової мети; здатність проявляти поміркований ризик і докладати зусиль для реалізації запланованого) та визначені рівні (адекватний, завищений, занижений) домагань підлітків в учбовій діяльності. Створено модель розвитку адекватного рівня домагань підлітків, на основі якої обґрунтовано, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми «Психологічного супроводу розвитку адекватного рівня домагань підлітків в учбовій діяльності». Сформульовано рекомендації для батьків, учителів і шкільних психологів, спрямовані на розвиток феномена та його психологічних чинників. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of psychological factors of the development of adolescents’ level of aspirations in educational activity. In the work the theoretical approaches to the study of the phenomenon and its factors are defined, the criteria of adolescents’ level of aspirations in educational activity are substantiated (the ability to pull out the aim according to own capabilities, the ability to take into account the previous results of educational activity in setting new goals, the ability to take moderate risks to fulfil the intention) and the levels of aspirations (adequate, too high, too low) are determined. It is made a structural model of the development of an adequate level of aspirations of adolescents, on the basis of which a programme of “The psychological support of the development of adolescents’ adequate level of aspirations in educational activity” is substantiated, developed and approved. The effectiveness of the programme is proved. There were formed the recommendations for parents, teachers and school psychologists directed to the development of the phenomenon and its psychological factors. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject підліток uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject критерії рівня домагань uk
dc.subject учбова діяльність uk
dc.subject досягнення uk
dc.subject психологічні чинники розвитку рівня домагань uk
dc.subject adolescent uk
dc.subject level of aspirations uk
dc.subject criteria of level of aspirations uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject achievements uk
dc.subject psychological factors of the development of level of aspirations uk
dc.title Психологічні чинники розвитку рівня домагань підлітків в учбовій діяльності uk
dc.title.alternative Psychological factors of the development of adolescents’ level of aspirations in educational activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.015.31:159.947.5(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу