Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення в дошкільних навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лемещук, Марина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-07-24T08:22:19Z
dc.date.available 2023-07-24T08:22:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лемещук, Марина Анатоліївна. Педагогічні умови соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення в дошкільних навчальних закладах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Лемещук Марина Анатоліївна ; наук. керівник Демченко Ірина Іванівна ; М-во освіти і науки України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2017. - 173 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41362
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена проблемі соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. У дослідженні визначено критерії, показники та рівні сформованості соціалізованості старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Виявлено особливості прояву соціального становлення старших дошкільників спеціальних дошкільних навчальних закладів. Визначено педагогічні умови ефективної соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: організація взаємодії дітей із загальним недорозвиненням мовлення у єдиному соціально–розвивальному середовищі ДНЗ; розвиток мовленнєвих комунікацій дітей із загальним недорозвиненням мовлення в ігровій діяльності; створення мовленнєво-стимулювального простору для забезпечення соціального досвіду дітей із загальним недорозвиненням мовлення. uk
dc.description.abstract The thesis devoted to the socialization of the senior preschool children with the general underdevelopment of speech. The study defined criteria, indicators and levels of socialization of senior preschool children with the general underdevelopment of speech. It has been revealed features of social formation of senior preschool children preschool special education. Pedagogical conditions of effective socialization of senior preschool children with the general underdevelopment of speech are the interaction of children with the general underdevelopment of speech in a single environment, social and developmental kindergarten; correction of speech disorders of children with the general underdevelopment of speech in gaming activities; speech and creation, stimulating space for social experience of children with the general underdevelopment of speech. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject старші дошкільники uk
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk
dc.subject дошкільний навчальний заклад uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject socialization uk
dc.subject older preschoolers uk
dc.subject the general underdevelopment of speech uk
dc.subject pre-school uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Педагогічні умови соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення в дошкільних навчальних закладах uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions of socialization of senior preschool children with the general underdevelopment of speech in the preschool education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 316.614-053.4-056.264


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу