Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади формування вокально-виконавських умінь учнів підліткового віку в школі мистецтв

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лінь Сяо
dc.date.accessioned 2023-07-21T08:24:31Z
dc.date.available 2023-07-21T08:24:31Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лінь Сяо. Методичні засади формування вокально-виконавських умінь учнів підліткового віку в школі мистецтв : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Лінь Сяо ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 215 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41345
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування вокальновиконавських умінь учнів підліткового віку в школі мистецтв, яка є актуальною для вокально-педагогічної практики як в Україні, так і в Китаї. Уточнено поняття «вокально-виконавські уміння», розкрито його зміст і структуру. У дослідженні цей феномен розглядаються як складне особистісне утворення, що формується у процесі навчання співу і забезпечує успішність вокально-виконавської діяльності підлітків. Цілеспрямоване формування вокально-виконавських умінь ґрунтується на забезпеченні взаємозв’язку слухового і вокального розвитку, передбачає спеціально організований навчально-виконавський процес, головною рисою якого є педагогічне спрямування учнів та пошук відповідності між темброво-слуховою та співочою сферами діяльності. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of vocal and performing skills of students in adolescence art school, which is important for vocal and pedagogical practice both in Ukraine and in China. The concept of "vocal and performing skills," disclosed the contents and structure. The study "vocal and performing skills" are considered as a complex personality formation, formed in learning singing and ensure the success of vocal and performing activities of teenagers. They include the following key components: the ability of singing breathing, diction right, right to use and intone dynamics reveal character, and improvise on stage confidently hold purposeful formation vocal and performing skills based on providing relationship auditory and vocal development, provides specially organized training -vykonavskyy process, the main feature of which is a pedagogical orientation of students and finding correspondence between tone-hearing and singing spheres of activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вокально-виконавські уміння uk
dc.subject вокальна діяльність uk
dc.subject дихання uk
dc.subject інтонація uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject школа мистецтв uk
dc.subject vocal and performing skills uk
dc.subject vocal activity uk
dc.subject breathing uk
dc.subject intonation uk
dc.subject teens uk
dc.subject phased methodology uk
dc.subject arts school uk
dc.title Методичні засади формування вокально-виконавських умінь учнів підліткового віку в школі мистецтв uk
dc.title.alternative Metodychni principles of forming the vocal and performing skills of students in adolescence art school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 734: 374–053.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу