Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мінь Шаовей
dc.date.accessioned 2023-07-21T08:11:14Z
dc.date.available 2023-07-21T08:11:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мінь Шаовей. Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Мінь Шаовей ; наук. керівник Білова Наталія Костянтинівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2017. - 226 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41342
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Рефлексивні уміння формуються в процесі набуття особистісно-професійного досвіду і пов’язуються з дослідженням та аналізом свого внутрішнього світу та фахової діяльності, на основі професійної ідентифікації з метою усунення власних помилок, негативних особистісно-професійних якостей і перепроектування власних педагогічних стратегій. Поняття «рефлексивні уміння майбутніх учителів музики» у дослідженні визначено як складне, динамічне інтегральне особистісно-фахове метаутворення, яке виявляється у володінні способами критичного самоаналізу, самооцінки і корекції реальних виконавсько-педагогічних досягнень «фахового Я» на основі проекції їх на суб’єктивно узагальнені індивідуальні фахово-інтерпретаційні комплекси як особистісно- ціннісні шкали, з метою виходу студентів у рефлексивну позицію, мобілізацію особистісно-фахових ресурсів, спрямованих на розширення і модифікацію власного мистецько-педагогічного досвіду, що забезпечує професійно-творчу самоідентифікацію та досягнення фахових акмевершин. uk
dc.description.abstract The dissertation researched a topical problem of the forming reflexive skills of future music teachers in the process of piano training. Reflective skills of future music teachers are defined as a complex, dynamic, integral personal-professional meta-formation. It is manifested in the conscious possession of ways of self-analysis, self-esteem, and correction of the results of performing and pedagogical activity, through critical comparison with the formed individual professional-interpretational complexes in the process of reconstructing professional experience. Reflexive skills provide the reflective position of subjects, actualization their personal value and intellectual resources to achieve personal and professional acme. The structure of the explored phenomenon consists of analytically-identifying, emotional-regulatory, interpretive-paradigmatic and correction- strategic components. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject рефлексивні уміння майбутніх учителів музики uk
dc.subject фортепіанна підготовка uk
dc.subject індивідуальні фахово-інтерпретаційні комплекси uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject reflection uk
dc.subject reflexive skills of future music teachers uk
dc.subject piano training uk
dc.subject individual professional-interpretational complexes uk
dc.subject phased methods uk
dc.title Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки uk
dc.title.alternative The forming reflexive skills of future music teachers in the process of piano training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147+78+159.955.4+786.2


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics