Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікуліна, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-21T08:06:43Z
dc.date.available 2023-07-21T08:06:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Нікуліна, Анастасія Володимирівна. Формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Нікуліна Анастасія Володимирівна ; наук. керівник Агапова Тамара Петрівна ; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Харків, 2016. - 284 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41340
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій. Актуальність дослідження обумовлена процесами вдосконалення в системі вищої професійної освіти. Уточнено сутність понять «проектна компетентність» та «творча компетентність». Уперше визначено поняття «проектно-творча компетентність» майбутніх учителів технологій як багатокомпонентний динамічний процес, що включає мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, контрольно-оцінювальний компоненти. Розроблено критерії, показники на рівні формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено модель формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій у процесі проектування одягу. Здійснено апробацію моделі через упровадження спецкурсу «Використання комбінаторних засобів у процесі формування проектнотворчої компетентності майбутніх учителів технологій». uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the problem of forming design and creative technology competence of future teachers. The urgency of the topic, analyzes the state of development in higher vocational education. The essence of the concepts of «competence project», «creative competence». The concept of design and creative expertise to form creative design competence of future teachers of technology as much сcomponent dynamic process involving motivational, cognitive, operational and active, control and evaluation components. The criteria, indicators at the level of formation of creative design and technology competence of future teachers. Theoretically proved developed and tested model of creative design and technology competence of teachers in the process of designing clothes. The approbation of the model through the introduction of copyright course «Using combinatorial tools in the process of design and creative competence of future teachers of technology». uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject вчитель технологій uk
dc.subject проектно-творча діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject проектна компетентність uk
dc.subject творча компетентність uk
dc.subject проектно-творча компетентність uk
dc.subject модель uk
dc.subject комплекс засобів uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject professional preparation uk
dc.subject teachers of technologies uk
dc.subject project-creative activity uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject project competence uk
dc.subject creative competence uk
dc.subject projectcreative competence uk
dc.subject model uk
dc.subject complex of facilities uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.title Формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій у процесі професійної підготовки uk
dc.title.alternative Forming project-creative to the competence of future teachers of technologies in the process of professional preparation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:687.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу