У дисертації досліджено проблему формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій. Актуальність дослідження обумовлена процесами вдосконалення в системі вищої професійної освіти. Уточнено сутність понять «проектна компетентність» та «творча компетентність». Уперше визначено поняття «проектно-творча компетентність» майбутніх учителів технологій як багатокомпонентний динамічний процес, що включає мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, контрольно-оцінювальний компоненти. Розроблено критерії, показники на рівні формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено модель формування проектно-творчої компетентності майбутніх учителів технологій у процесі проектування одягу. Здійснено апробацію моделі через упровадження
спецкурсу «Використання комбінаторних засобів у процесі формування проектнотворчої компетентності майбутніх учителів технологій».
The dissertation investigates the problem of forming design and creative technology competence of future teachers. The urgency of the topic, analyzes the state of development in higher vocational education. The essence of the concepts of «competence project», «creative competence». The concept of design and creative expertise to form creative design competence of future teachers of technology as much сcomponent dynamic process involving motivational, cognitive, operational and active, control and evaluation components. The criteria, indicators at the level of formation of creative design and technology competence of future teachers. Theoretically proved developed and tested model of creative design and technology competence of teachers in the process of designing clothes. The approbation of the model through the introduction of copyright course «Using combinatorial tools in the process of design and creative competence of future teachers of technology».