Формуючий експеримент з перевірки ефективності педагогічної системи професійно-особового розвитку дзюдоїстів-ветеранів з використанням інтерактивних методів був проведений в реальних умовах тренувальної
діяльності випробовуваних. Акцент було зроблено на особливостях спортивно-професійної діяльності дзюдоїстів-ветеранів та інтерактивних формах навчання (семінари типу «кругле татамі», ділові ігри, тренінги, що імітують ситуації змагань, колективні вирішення спортивно-професійних завдань; заохочення до гнучкої зміни соціальних
ролей, занурення в реальну атмосферу спортивної співпраці або суперництва з вирішення проблем, що виникають, оцінка дій партнерів і своєї власної поведінки та ін.). Позитивним результатом дії експериментальної
програми стали зрушення в параметрах, що характеризують ефективність розвитку дзюдоїстів-ветеранів, які пройшли експериментальний курс.
A forming experiment on verification of the efficiency of pedagogical system of professionally-personality development of judoists-veterans with the use of interactive methods has been conducted in the real terms of training activity of examinee. The features of sporting-professional activity of judoists-veterans and interactive forms of teaching (seminars on a type «round tatami», business games, trainings, imitating competition situations, collective decisions of sporting-professional tasks; encouragement to the flexible changing of social roles, immersion in the real atmosphere of sporting collaboration or rivalry on solving the nascent problems, estimation of actions of partners and own behavior and other) have been accented. The positive result of the influence of the experimental program were the changes in parameters, characterizing the efficiency of judoists-veterans’ development, who have passed an experimental course.